۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸

علیرضا منصوریان: با کوچ ستاره‌های‌مان ملاک فوتبال در همه تیم‌ها یکی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به تیم مس خوش‌آمد می‌گویم. ما قبلاً در مورد مسائل فنی تیم اینجا صحبت کردیم و گفتیم که آیا تیم‌ما...

علیرضا منصوریان: با کوچ ستاره‌های‌مان ملاک فوتبال در همه تیم‌ها یکی شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

به تیم مس خوش‌آمد می‌گویم. ما قبلاً در مورد مسائل فنی تیم اینجا صحبت کردیم و گفتیم که آیا تیم‌مان به اشباع شده است یا خیر. در دو هفته گذشته ما حتی از اشباع هم درآمدیم و اشتباه پشت اشتباه! داوری از بازی فولاد به ما لطمه زده است و در بازی با آلومینیوم نقطه اوج اشتباهات داوری بود. تو‌پ حریف گل نشد و گل گرفتند و این طرف گل ما را نگرفتند.

وی ادامه داد:

 از عملکرد بچه‌ها در بازی قبل فوق‌العاده راضی بودم. عملکرد بچه‌ها خیلی خوب بود. سعی ما این است که همان عملکرد بازی قبل را داشته باشیم. خیلی تیم مس را می‌شناسیم. نقطه آسیب زدن به این تیم را هم پیدا کردیم. امروز هم جلسه فنی ما خیلی طولانی شد. فکر می‌کنم در این بازی یا بازی بعد بتوانیم هواداران‌مان را ببینیم. مسئولیت کلی  این موضوع به استانداری برمی‌گردد، ولی تا جایی که خبر دارم اعلام آمادگی کردند و همه چیز آماده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط