۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۴

علیرضا بیرانوند: شیرین‌ترین قهرمانی پرسپولیس رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در پایان پیروزی جام به ارمغان آور در دربی، برابر دوربین تلویزیون اظهار داشت: قبل از این‌که به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک ب...

آخرین شکار پرسپولیس توسط بیرانوند / بمب نقل و انتقالاتی لیگ برتر منفجر شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در پایان پیروزی جام به ارمغان آور در دربی، برابر دوربین تلویزیون اظهار داشت: قبل از این‌که به مردم ایران و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم، به عنوان یک بازیکن ملی، دست‌بوس مردم ایران و هواداران استقلال هستم.
وی ادامه داد: من بابت اتفاقاتی که پس از بازی قبل رخ داد، عذرخواهی کردم و البته هواداران استقلال را هم درک می‌کنم. امروز این آمادگی را داشتیم که چنین برخوردی با من شود، اما باید بگویم که من فقط احساسات خودم را با هواداران خودمان به اشتراک گذاشتم.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه من آدم شوخ طبعی هستم، خاطرنشان کرد: این یکی از شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ پرسپولیس است. توانستیم با قهرمانی لیگ برتر، دبل کنیم و به همه تبریک می‌گویم. من آدم شوخ طبعی هستم و از شعارها ناراحت نمی‌شوم. هرچقدر هم به من فحش بدهید من دست بوس همه مردم ایران هستم. مخلص هواداران پرسپولیس هستم.
بیرانوند همچنین با خطاب قرار دادن رضا درویش، عنوان کرد: به شما تبریک می‌گویم بابت این تیمی که جمع و وفاقی که ایجاد کردید. این قهرمانی، شیرین ترین قهرمانی تاریخ پرسپولیس بود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار