۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵

علت برکناری آجورلو لو رفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علت برکناری آجورلو لو رفت.مصطفی آجورلو از روزی که در استقلال حکم گرفت (دوم مهر ماه سال پیش) تا شنبه شب هفته جاری که از این سمت برکنار شد به اندازه انگشتان یک دست هم با رسانه‌ها حرف نزد و تنها در نش...

آجورلو تصمیم نهائی اش را گرفت، جانشین مجیدی مشخص شد / معرفی سرمربی استقلال در امروز 24 خرداد 1401/ توافق با یک گزینه نهایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،علت برکناری آجورلو لو رفت.مصطفی آجورلو از روزی که در استقلال حکم گرفت (دوم مهر ماه سال پیش) تا شنبه شب هفته جاری که از این سمت برکنار شد به اندازه انگشتان یک دست هم با رسانه‌ها حرف نزد و تنها در نشست‌های خبری باشگاه یا جلسات سازمان خصوصی سازی متکلم وحده بود تا به خیلی کم سئوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. این در حالی است که نفر جانشین او یعنی علی فتح الله زاده خویی به خوش مصاحبه بودن بین اهالی رسانه معروف است. ضمن اینکه او یکی از مدیران پرشور و حالی است که در همه این سالها در باشگاه‌های لیگ برتری فعالیت داشته است.

مشخصه بارز مدیرعامل جدید استقلال یعنی همان پرشور و حال بودنش درست همان چیزی است که ساپینتو را به خاطرش شناخته ایم و قطعا بودن این دو نفر در یک باشگاه جنس استقلال را جور می‌کند. یکی لب خط تاب و توان ایستادن ندارد و پیشکسوتان استقلال او را مربی هیجانی می‌دانند و یکی دیگر دربحث مدیریت اهل بمب ترکاندن و مدیریت پرسروصداست. فتح اله زاده هم دوست دارد همه کارهایش در فاز مدیریت باشگاه پرسروصدا باشد.

سرمربی هیجانی و مدیرعامل خوش مصاحبه و پر جنب و جوش استقلال هر دو در کنار هم باعث خواهند شد تا از این پس بیش از گذشته خبر و سوژه در اختیار رسانه‌ها، صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی قرار بگیرد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط