۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: کارنامه عملکرد بانک ملی ایران قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، توسلی در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران یکی از بانک های دولتی و موثر در نظام بانکی است و در برنامه های توسعه ای کشور نقش آفرین و ارزش آفرین است اظهار کرد:...

کمیسیون فرهنگی مجلس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، توسلی در ادامه با بیان این که بانک ملی ایران یکی از بانک های دولتی و موثر در نظام بانکی است و در برنامه های توسعه ای کشور نقش آفرین و ارزش آفرین است اظهار کرد: انتظار داریم با حمایت ها و پشتیبانی بانک ملی ایران در استان ها برنامه های توسعه ای کشور را پرشتاب به پیش ببریم.

وی در ادامه با اشاره به حجم چشمگیر منابع بانک ملی ایران گفت: این بانک با وجود حجم اعتبارات و منابع مختلف می تواند با ورود به تامین مالی ساخت و اجرای پروژه های زیربنایی و روبنایی، در مسیر شکوفایی کشور قدم های مثبت و محکمی بردارد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش حمایت و ارائه تسهیلات خُرد و کلان توسط بانک ملی ایران به صنعتگران، کارآفرینان، مدیران بنگاه های اقتصادی و آحاد جامعه در نظام بانکی مهم و با اهمیت است و امیدواریم با این حمایت ها شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در مسیر توسعه و پیشرفت در استان ها باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اجرای مسئولیت های اجتماعی توسط بانک ملی ایران را مثبت ارزیابی کرد و یادآورشد: استفاده از توان مالی بانک‌ ملی ایران در مناطق محروم کشور و ارائه تسهیلات در زمان وقوع حوادث طبیعی به نیازمندان و آسیب دیدگان زمینه محرومیت زدایی در کشور را فراهم کرده است.

توسلی با بیان این مطلب که این نمایشگاه یک هم افزایی و بستری مناسب برای ارائه خدمات مالی به موسسات، شرکت ها، صنایع و بنگاه های اقتصادی است، تصریح کرد: با هم افزایی می توانیم با بکارگیری توانمندی های بخش های مختلف مالی یک گام روبه جلو در جهت رفع مشکلات و توسعه پایدار کشور برداریم.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس،بانک و بیمه) از ۱۶ تا ۱۹ خرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در حال برگزاری است و علاقمندان و بازدیدکنندگان می توانند با حضور در سالن ۴۱ غرفه ۲۶ از غرفه بانک ملی ایران در این نمایشگاه بازدید و با انواع خدمات و فعالیت های این بانک آشنا شوند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط