۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶

عصبانیت شدید قلعه ‌نویی از بازیکنان/ سرمربی تیم ملی جوش آورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در مرحله اول انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد. * امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی چند...

امیر قلعه نویی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از تسنیم،تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در مرحله اول انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هنگ‌کنگ رفت و با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شد.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی چندین بار به عملکرد شاگردانش اعتراض کرد. او پس از گل سوم ایران توسط طارمی، بر سر شجاع خلیل‌زاده فریاد زد و از او به خاطر پاس‌های رو به عقب انتقاد کرد.

* زمانی که دستور ورود رضا اسدی به زمین داده شد این بازیکن دنبال پیراهن خود بود که قلعه‌نویی بر سر او فریاد زد که زودتر وارد زمین شود. آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی پیراهن او را پیدا کرد تا اسدی زودتر وارد زمین شود.

* در صحنه‌ای، سردار آزمون در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان دروازه‌بان هنگ‌کنگ بود که به مهدی طارمی پاس داد تا او گلزنی کند اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. همین موضوع کافی بود تا قلعه‌نویی به اقدام آزمون اعتراض کند.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد تماشاگران را حدود ۶ هزار و ۱۹۳ نفر اعلام کرد.

* مهدی طارمی اواخر بازی در برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد. جهانبخش نیز به دلیل مصدومیت تعویض شده بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط