۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵

طعنه کاپیتان منتخب آسیا به سرمربی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی منتخب آسیا را در دهه ۶۰ در کارنامه دارد معتقد است برخی حواشی مانع تداوم صدرنشینی سرخپوشان تهرانی شده است. پنجعلی در رابطه با حو...

طعنه کاپیتان منتخب آسیا به سرمربی پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس که سابقه بستن بازوبند کاپیتانی منتخب آسیا را در دهه ۶۰ در کارنامه دارد معتقد است برخی حواشی مانع تداوم صدرنشینی سرخپوشان تهرانی شده است.

پنجعلی در رابطه با حواشی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس می گوید: باید بپذیریم که یحیی گل محمدی در برخی از موارد تحت فشار قرار داشت. پر واضح است که داوران در برخی از بازی‌ها عملکرد خوبی نداشتند و پرسپولیس نتوانست شاهد عملکرد خوبی از داور باشد. یحیی گل محمدی شخصیت آرامی دارد اما اشتباهات داوری به حدی بود که باعث شد گل محمدی معترض شود. مطمئنا در ادامه مسابقات شرایط تغییر می‌کند و آرامش هم به کادر فنی برمی گردد. متاسفانه داوران اشتباهات زیادی در بازی‌های پرسپولیس انجام می‌دهند و این قابل کتمان نیست. با این حال در هفته‌های اخیر هم دیدیم که یحیی آرام تر از قبل شده و دیگر خبری از واکنش های تند و احساسی نیست.»

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار