۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برتری ۳ بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، جایگاه پرسپولیس در صدر جدول را تضمین کرد، ولی باعث نشد بازیکنان این تیم بعد از بازی با خوشحالی مصاحبه کنند! به گز...

طعنه دوباره کنعانی زادگان به بازیکنان استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، برتری ۳ بر یک پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، جایگاه پرسپولیس در صدر جدول را تضمین کرد، ولی باعث نشد بازیکنان این تیم بعد از بازی با خوشحالی مصاحبه کنند!

به گزارش فرارو، ظاهرا بازیکنان پرسپولیس طبق برنامه قبلی در صحبت هایشان با خبرنگاران، اشاره‌ای هماهنگ به مشکلات مالی و دریافتی شان داشتند و هرکدام به طریقی نسبت به این موضوع اعتراض کردند. محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع باشگاه پرسپولیس یکی از آن بازیکنان بود. او بعد از دیدار برابر گل گهرسیرجان گفت: «می‌خواهم موضوعی را مطرح کنم. ما به جایی رسیده‌ایم که نه پولی داریم و نه چیزی. بس است دیگر. خودم هیچ پولی نگرفته‌ام و آنقدر کم گرفته‌ام که قابل ذکر نیست. بروید دریافتی‌مان با دیگران را مقایسه کنید، کسانی که هر چیزی از دهان‌شان در می‌آید، مطرح کرده و بی‌احترامی می‌کنند. دریافتی ما و آن‌ها را مقایسه کنید و ببینید قرارداد ما چقدر است، آن‌ها چقدر.»

اشاره کنعانی زادگان به مقایسه قرارداد ما با «آنها» و «کسانی که هرچیزی از دهانشان در می‌آید مطرح و بی احترامی می‌کنند» به بازیکنان استقلال است. الان چند هفته‌ای می‌شود که پرسپولیسی‌ها مصرانه درخواست دارند رقم قرارداد و دریافتی بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال منتشر شود تا مشخص شود چه تیمی مورد حمایت قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط