۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

طرز تهیه ماست بستنی انبه و لیمو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترکیب ماست و بستنی، ترکیبی جادویی است که می‌تواند تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. حال تصور کنید ماست بستنی شما ترکیبی از انبه و لیمو را در خود داشته باشد؛ قطعا این ترکیب خارق‌العاده برای ...

طرز تهیه ماست بستنی انبه و لیمو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ترکیب ماست و بستنی، ترکیبی جادویی است که می‌تواند تجربه جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد. حال تصور کنید ماست بستنی شما ترکیبی از انبه و لیمو را در خود داشته باشد؛ قطعا این ترکیب خارق‌العاده برای همه دوستداران بستنی جذاب خواهد بود و البته برای کلیه افرادی که رژیم کم‌کالری دارند هم یک بستنی رژیمی خوبی است. با دستور تهیه‌ای که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم می‌توانید برای دسر یا عصرانه خود همیشه همه را شگفت‌زده کنید. با ما همراه باشید تا طرز تهیه ماست بستنی انبه و لیمو را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه ماست بستنی انبه و لیمو

انبه (تکه و فریز شده)دو پیمانه
ماست ایسلندی کاله نصف پیمانه
لیموترش یک عدد
پودر نارگیل دو قاشق غذاخوری

مراحل تهیه ماست بستنی

مرحله اول

در مرحله اول، نارگیل‌ها را رنده کنید. سپس نارگیل‌های رنده شده را در یک ماهیتابه و با حرارت بالا تفت دهید تا به رنگ قهوه‌ای طلایی درآیند. نارگیل‌های رنده و طلایی شده را کناری بگذارید تا خنک شوند.

مرحله دوم

آب لیمو را بگیرید و سپس کمی از پوست لیموترش را رنده و کنار بگذارید.

مرحله سوم

در این مرحله آب لیمویی را که گرفته‌اید را در یک مخلوط‌کن بریزید و انبه یخ‌زده و ماست ایسلندی را به آن اضافه و مخلوط کنید تا مواد کاملا با هم یک‌دست شوند. اکنون ماست بستنی شما آماده سرو است. می‌توانید آن را با پوست لیمو و نارگیل بو داده تزیین کنید. نوش جان!

مطالب مرتبط