۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

ضررهای پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ و جام حذفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، در همه لیگ های حرفه ای و معتبر دنیا تیم هایی بر اساس رتبه ای که در آن قرار می گیرند مبلغی را به عنوان پاداش از فدراسیون و سازمان لیگ کشورشان دریافت می کنند. به طور مثال در لیگ برت...

پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، در همه لیگ های حرفه ای و معتبر دنیا تیم هایی بر اساس رتبه ای که در آن قرار می گیرند مبلغی را به عنوان پاداش از فدراسیون و سازمان لیگ کشورشان دریافت می کنند. به طور مثال در لیگ برتر انگیس حق پخش بازی ها به تیم ها بر اساس رتبه آنها در جدول پرداخت می شود. موردی که باعث می شود تیم های برای قرار گرفته در یک رتبه بالاتر تا روز آخر مسابقات تلاش می کنند. اما در لیگ بر تر ایران از این خبر ها نیست و تیم ها چه قهرمان شوند و چه چهاردهم جدول چیزی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ عایدشان نمی شود که این خودش یک معضل است.

اما جالب توجه اینکه باشگاه پرسپولیس در قراردادش با اکثر بازیکنان و مربیان خود بندی دارد مبنی بر اینکه اگر قهرمان لیگ شوند ۱۰ درصد قرارداد و اگر قهرمان جام حذفی شوند ۵ درصد قرارداد پاداش خواهند گرفت. این پاداش ها جدا از رقم کل قرارداد آنها است. با این تفاسیر پرسپولیس بابت هر قهرمانی ضرر مالی می کند تا اینکه سود ببرد!

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط