۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸

صدور مجوز حرفه‌ ای بودن برای پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره قبل مدارک بارگذاری شده از سوی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر را رد کرد و به این تیم‌ها اجازه حضور در بازی‌های لیگ قهر...

خبر مهم و فوری برای هواداران پرسپولیس / شماره پیراهن بازیکنان سرخ پوش مشخص شد + اسامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره قبل مدارک بارگذاری شده از سوی تیم‌های استقلال، پرسپولیس و گل گهر را رد کرد و به این تیم‌ها اجازه حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را نداد و تنها تیم‌های سپاهان و فولاد از ایران اجازه پیدا کردند در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر شوند.
برای فصل جدید تیم‌های استقلال، پرسپولیس و نساجی مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند که پیش بینی می‌شود، مدارک باشگاه استقلال تایید نشود، به این خاطر که در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا موفق به پرداخت بدهی‌ها نشد.

زمزمه‌هایی هم مبنی بر عدم تایید مدارک تیم پرسپولیس وجود داشت. اما بر اساس پژوهش‌ها و مطالعات صورت گرفته از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تیم‌های پرسپولیس و نساجی مشکلی در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا را نداشته اند و به احتمال قوی مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه تایید خواهد شد.
در حال حاضر مدارک بارگذاری شده از سوی باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تایید شده است و نهایی شدن حضور سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا منوط به تایید مدارک بارگذاری شده از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط