۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴

صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / آخرین خبر از نحوه رتبه بندی معلمان و صدور احکام فرهنگیان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / آخرین خبر از نحوه رتبه بندی معلمان و صدور احکام فرهنگیان ۱۴۰۱ مراحل صدور احکام رتبه بندی مرحله اول مرحله استقرار است و مرحله دوم مرحله ...

آخرین اخبار رتبه بندی فرهنگیان 25 خرداد | آیین نامه رتبه بندی معلمان در فضای مجازی غلط است! / ادعای جنجالی این نماینده به ایرادات رتبه بندی معلمان / نقدهای غیر کارشناسی بر رتبه بندی در رسانه ها!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / آخرین خبر از نحوه رتبه بندی معلمان و صدور احکام فرهنگیان ۱۴۰۱

مراحل صدور احکام رتبه بندی

مرحله اول مرحله استقرار است و مرحله دوم مرحله استمرار یا ارتقا خواهد بود که پنج سال بعد مجدد با توجه به امتیازات کسب شده در طی این مدت رتبه معلمان تغییر می‌کند.

رتبه‌بندی چه تاثیری در آموزش خواهد داشت؟ 

آموزش و پرورش دنبال ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت هست که این مسئله با رتبه‌بندی و تلاش برای ارتقای سطح علمی و … از طریق بالا بردن امتیاز محقق خواهد شد و همچنین به دنبال ارتقا بخشیدن به جایگاه و مقام معلم هستیم که برخی این را با معیشت مخلوط می‌کنند که اما هدف والاتر است و اجرای این طرح موجب افزایش انگیزه در معلمان برای افزایش سطح علمی خواهد شد.

صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / آخرین خبر از نحوه رتبه بندی معلمان و صدور احکام فرهنگیان ۱۴۰۱

صدور احکام رتبه بندی معلمان ۱۴۰۱ / آخرین خبر از نحوه رتبه بندی معلمان و صدور احکام فرهنگیان ۱۴۰۱

صدور احکام رتبه بندی معلمان تا نیمه خرداد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: احکام معلمان شامل نظام رتبه بندی حداکثر تا نیمه خرداد صادر می‌شود.

آقای منادی گفت: مابه التفاوت حقوق  معلمان طبق احکام جدید از ۳۱ شهریور پارسال محاسبه و به صورت یکجا در وجه معلمان پرداخت خواهد شد.

برای اجرای  طرح رتبه بندی معلمان ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

باتوجه به گذشت زمان صدور احکام معلمان در نیمه خرداد و  ابلاغ رتبه بندی در ۲۳ خرداد هنوز هیچ اتفاقی رو شاهد نیستیم شاید بدلیل تغییرات جدی در آئین نامه رتبه بندی از سوی دولت باشه. اما معلمان عزیز میتونن در همین خبر مطالباتشون رو بنویسند تا ما به دولت مردمی و انقلابی برسونیم.

زمان اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان چه تاریخی است؟

این قانون در تاریخ پانزدهم اسفند ماه سال یکهزار و چهارصد به تصویب مجلس و در تاریخ ۱۶ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ به تصویب شورای نگهبان رسیده است. رئیس جمهور نیز در تاریخ ۲۳ اسفندماه این قانون را جهت اجرایی شدن به وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه کل کشور ابلاغ نموده است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

37 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مصطفی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


انتظار فرج از نیمه خرداد می‌کشیدیم خخخخخخ

محمدی

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


بهترین راه ابتدا تطبیق رتبه های جدید با رتبه های است که قبلا اخذ شده و لغو آزمون برای نیروهای با سابقه و اجرای فوری رتبه بندی است

عادل

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


من شخصاً کسی رو که دوبار بد قولی کرد برای بار سوم دیگر قبول ندارم، اما برای مسئولین یک بار هم بد قولی یعنی جرم سنگین، اما در این مملکت دروغ گویی مسئولین، شده سرگرمی و بازیچه قرار دادن مردم، از این رو من هیچ اعتمادی به اینها ندارم، فقط می تونم بگم از ته دل متاسفم که در چنین وضعیتی قرار داریم. باید به حال این مردم گریست که چنین مسئولینی دارند.

صادق پیشداد

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


سلام علیکم بنده که یک معلم و اهل یزد هستم از سال ۸۸ تا الان، حدود بیست میلیون تومان دیون طلب دارم که هنوز ریالی از آن بهم ندادند. لطفا به گوش دولت برسانید اول بدهی امثال بنده را تسویه کنند و بعد در خصوص رتبه بندی وعده و جولان بدهند. درود بر شما و التماس دعا

معلم

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


۴۳ سال دروغ فقط از دولتمردان شنیدیم .همه چی ۳ یا ۴ برابر شده حقوق معلم هم حداقل‌ ضرب در ۳ بشود تازه می‌رویم اول خط.

مجید قدایی نیا

۲۴ خرداد ۱۴۰۱


سلام ما ز یاران چشم یاری داشتیم انتظآر ما این بود که در دولت انقلابی آقای رییسی، شاهد وعده های توخالی نباشیم. حیثیت معلم به شدت خدشه دار شد.

ایمان

۲۵ خرداد ۱۴۰۱


نیمه خرداد هم گذشت خبری نشد !!کو حرف و عمل ؟

نظرات بسته شده است