۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳

صحرایی وعده داد؛ تبدیل وضعیت نیروهای خرید خدمات آموزشی به قرارداد کار معین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضا مراد صحرایی روز پنج‌شنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان در پاسخ به وضعیت معلمان خرید خدمت به ایرنا گفت: قانون اجازه نمی‌دهد در مسیر غیر از آزمون، معلمی را جذب کنیم اما ا...

وزیر آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، رضا مراد صحرایی روز پنج‌شنبه در حاشیه گردهمایی بزرگ نومعلمان تمدن‌ساز استان اصفهان در پاسخ به وضعیت معلمان خرید خدمت به ایرنا گفت: قانون اجازه نمی‌دهد در مسیر غیر از آزمون، معلمی را جذب کنیم اما این مساله را در مجلس با اعتقاد عرض کردم که آمادگی داریم معلمانی که گزینش شده و عملکرد آنها به تایید رسیده است را جذب کنیم.

وی تصریح کرد: البته سازمان اداری و استخدامی باید مجوز بدهد تا ابتدا به صورت قرارداد کار معین آن‌ها را تبدیل وضعیت کنیم.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در سالجاری نیز تعداد چهار هزار نفر از این معلمان پذیرفته شدند و در واقع آزمون امسال طوری طراحی شده بود که معلمان خرید خدمت امتیاز بیشتری داشتند.

وی بیان داشت: تا زمانی که این معلمان در آزمون استخدامی قبول شوند پیشنهاد بنده این است و این آمادگی را در وزارتخانه داریم که این افراد، قرارداد کار معین شوند تا با آسودگی خاطر فعالیت خود را اجرایی کنند.

همزمان با ورود وزیر آموزش و پرورش به اصفهان جمعی از معلمان خرید خدمت نیز در اعتراض به نداشتن امنیت شغلی در محل سخنرانی وزیر آموزش و پرورش در استان اصفهان حضور پیدا کرده و نسبت به مشخص شدن آینده شغلی خود مطالبه‌گری داشتند.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط