۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

صحبت های جنجالی و تمام نشدنی یحیی گل محمدی درباره استقلال!/ باز هم حاشیه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته صحبت های جنجالی درباره تیم استقلال و انجام داد این مربی، گفت: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و بازیکنانش با تمرکز روی کارشان فرصت کسب جام را خواهند داشت. یحیی با ا...

یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته صحبت های جنجالی درباره تیم استقلال و انجام داد این مربی، گفت: پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و بازیکنانش با تمرکز روی کارشان فرصت کسب جام را خواهند داشت.

یحیی با اشاره به تمرینات تیمش گفت: بعد از اینکه بازی را به آلومینیوم واگذار کردیم، چند روزی تمرین را تعطیل کردیم. بعد از آن تمرینات پرفشاری را استارت زدیم، یک بازی دوستانه با نفت مسجدسلیمان برگزار کردیم و فردا هم با نیروی زمینی آخرین بازی تدرکاتی را در پیش داریم. بچه‌ها خیلی با انگیزه و خوب بعد از بازی آلومینیوم تمرینات را شروع کردند و خیلی پرانرژی بودند.

ی در مورد تمدید قرارداد بازیکنان عنوان کرد: یک سری اولویت‌ها را داشتیم. پارسال هم به این مشکلات خوردیم و گفتیم با بچه‌های تیم ملی تمدید کنند  متاسفانه مشکلات زیادی هم برای تیم و بازیکنان به وجود آمد. امسال هم به باشگاه گفتم قرارداد بازیکنان ملی پوش که تمام می‌شود را باید از الان تمدید کنیم. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و تمدیدی نداشتیم اما فکر کنم باشگاه با این بازیکنان صحبت‌هایی را انجام داده است.

گل‌محمدی در ادامه در مورد کمک به تیم رقیب گفت: با این حال باز هم در کورس قهرمانی هستیم من با این صحبت هایی که کردم نمی‌خواهم حس ناامیدی به تیم یا هواداران دست بدهد. هنوز برای قهرمانی امید داریم هنوز تسلیم نشدیم و پا پس نمی‌کشیم و تا آخرین روز مسابقات می جنگیم تا تیم‌مان قهرمان شود. همه بازیکنانی که در تیم هستند افتخارشان پوشیدن پیراهن پرسپولیس است‌. آنها با جان و دل‌شان آمده‌اند و الان هم اتفاقات زیادی باعث شده که دوم جدول هستیم. بدون تعارف می‌گویم که به یک تیم واقعا کمک شد که الان بالاتر از ما هستند از احکام انضباطی بگیرید تا داوری؛ همه جوره به آنها کمک می‌کنند

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط