۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

صحبت‌های جنجالی یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و آلومینیوم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یک سال هم از داوری شکایت کنیم فایده‌ای ندارد. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که خیلی بودار و مشکوک است...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یک سال هم از داوری شکایت کنیم فایده‌ای ندارد. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقاتی می‌افتد که خیلی بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم، شاید این اتفاقات نمی‌افتاد.

یک سال هم شکایت کنید فایده ندارد، به نام خدا، خدمت شما دوستان عزیز سلام عرض می‌کنم. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقات خیلی بودار، مشکوک و. است. شاید اگر من سرمربی این تیم نبودم، این اتفاقات نمی‌افتاد. آقای تاج گوش کنید، آقای افشاریان، آقایان سازمان لیگ، اقای مهدی، آقای درویش. ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. این جام‌های فلزی را زیاد در باشگاه داریم، هستش، زیاد. ما احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم. ما جام شرف را بردیم و بازیکنان ما ثابت کردند بهترین هستند. ثابت کردند باشرفند.

* از هفته بعد با تیم امید به میدان خواهم رفت
یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی‌تواند من را از این تیم تکان دهد، هیچکس. نه آقای درویش و نه آقای هیئت مدیره. چون مردم پشت این تیم هستند. یک سال و نیم من جام نمی‌گیرم، هواداران عزیز من عذرخواهی می‌کنم از تک تکتان و می‌دانم چه حس و حالی دارید. در این مدت از جام خبری نیست. از هفته بعد با تیم امید می‌روم مسابقات، مگر اینکه حکم اخراج من را از بالا بالا‌ها بدهند که آقا برش دارید، از باشگاه ما این اتفاق نخواهد افتاد. متاسفانه در این هفته‌های اخیر اتفاقاتی هم در داخل تیم و هم در بیرون تیم می‌افتد و این هم وضع داوری است.

* شاید جام را از ما بگیرید اما…‌
می‌دانند چه کسی را بگذارند؛ وقتی اسم آقای منصوریان آمد و کسی از من پرسید، من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسی را باید بگذارند. واقعا جای تاسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند که این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد. یک سری چیز‌ها بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید از این تیم بگیرید. شاید جام را بگیرید، اما شرف و غیرت و مردانگی تیم را نمی‌توانید بگیرید. مردم پشتش هستند، این تیم حکومتی نیست و مردمی است. حالا بزنید و بکوبید، اما همه چیز مشخص است برای مردم. هیچ اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد. خودتان را خراب می‌کنید و مهر مردم را از دل می‌برید. من صحبت فوتبالی زیاد ندارم. همین جور ادامه می‌دهیم و با امید‌ها به مسابقات خواهیم رفت تا ببینیم چه اتفقی خواهد افتاد.

* نمی‌خواهند قهرمان شویم چون…
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود. اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی تیم هستم. خسته نباشید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار