۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴

شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از دانشگاه خوارزمی، دکتر عزیزالله حبیبی رئیس شورای رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در نشست فوق العاده رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در خصوص مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس‌های آموز...

شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی برای آموزش حضوری دانشجویان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از دانشگاه خوارزمی، دکتر عزیزالله حبیبی رئیس شورای رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در نشست فوق العاده رؤسای دانشگاه‌های استان البرز در خصوص مصوبه ستاد کرونا و نحوه برگزاری حضوری کلاس‌های آموزشی گفت: شیوه برگزاری حضوری کلاس‌ها برای هر دانشگاه متفاوت است و حضور دانشجویان با توجه به شرایط منطقه و میزان واکسیناسیون و شرایط هر دانشگاه و تصمیم شورای استان انجام می‌شود و شیوه نامه هر دانشگاه بعد از تأیید ستاد کرونای استان البرز اعلام می‌شود.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه با وزیر علوم ادامه داد: وزیر علوم به طور مشخص در خصوص مصوبه ستاد کرونا و حضوری شدن کلاس‌ها، درخواست کرد که دانشگاه‌ها از مصوبه ستاد کرونا عدول نکنند و جنبه‌های مختلف حضور دانشجو باید دیده شود.

محمد حسین عبدالهی در خصوص شیوه پیشنهادی دانشگاه خوارزمی گفت: با توجه به ضرورت ایجاد شرایط لازم برای تشکیل حضوری کلاس‌ها مثل، واکسیناسیون دانشجویان و کارکنان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تهویه مناسب و ایاب و ذهاب و رعایت چارچوب لازم جهت سلامت و فعالیت فرهنگی و ورزشی و آزمایشگاهی گفت؛ پیشنهاد ما حضور تدریجی دانشجویان طی پنج مرحله است. در فاز اول در صورت مهیا بودن امکانات رفاهی دانشجویان ارشد و دکتری برای فعالیت‌های آزمایشگاهی در اولویت اول حضور هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در فاز دوم در صورت واکسیناسیون کامل و وضعیت مناسب دکتری حضوری باشد همچنین در فاز سوم دروس عملی مقطع کارشناسی ارشد در صورت شرایط مناسب و بهداشتی حضوری باشد، در فاز چهارم کلاس‌های دانشجویان کارشناسی ارشد به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی برگزار شود و در فاز پنجم تمام مقاطع حضوری باشد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار