۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰

شیائومی مدعی شد تا سه سال دیگر این شرکت بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شیائومی طی مراسمی که در آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد، مدعی شد این کمپانی تا سه سال دیگر به برترین سازنده گوشی هوشمند در جهان تبدیل خواهد شد.  شیائومی مدعی شد تا سه سال دیگر این شرکت بزرگت...

شیائومی مدعی شد تا سه سال دیگر این شرکت بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شیائومی طی مراسمی که در آن از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد، مدعی شد این کمپانی تا سه سال دیگر به برترین سازنده گوشی هوشمند در جهان تبدیل خواهد شد.

 

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مدیرعامل و بنیانگذار شیائومی لی جون از تبدیل شدن این شرکت به بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان طی سه سال آینده خبر داد. این شرکت در چند ماه گذشته به دومین برند تولید کننده موبایل در جهان تبدیل شد. اما ظاهراً قرار نیست شیائومی به مقام دومی رضایت دهد و قصد دارد تا سه سال آینده از اپل و سامسونگ عبور کرده و به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند جهان تبدیل شود.

شیائومی پیش از این نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود. لو ویبینگ معاون ارشد این شرکت در چین و مدیرکل ردمی نیز با یک پست در شبکه اجتماعی ویبو اهداف این شرکت را طی سه سال آینده روشن کرد. لی قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ این شرکت را به بزرگترین تولیدکننده گوشی هوشمند دنیا تبدیل کند. برنامه‌های شیائومی فروش گوشی‌های هوشمند در فروشگاه‌های فیزیکی است. این شرکت چینی قصد دارد تا فروشگاه خرده فروشی خود را در چین به ۳۰ هزار فروشگاه برساند.

لی گفته است این کمپانی تنها روی یک برند خاص تمرکز نکرده و به دنبال ساخت محصولاتی است که تمام برندهای مطرح را به چالش خواهد کشید. مطمئنا تا سال ۲۰۲۴ نیز شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ نیز بیکار نبوده و برنامه‌های خاصی برای پیشرفت در نظر گرفته اند. به طوری که سامسونگ علاوه بر تولید گوشی های پرچمدار به دنبال افزایش محصولات اقتصادی است و اپل نیز تعداد آیفون های تولیدی را برای جذب بیشتر کاربران افزایش داده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار