۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

شکایت غیرمنتظره بازیکن پرسپولیس علیه استقلال همه چیز را بهم ریخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ در حالی‌که پنجره استقلال دو شب پیش باز شده بود و این تیم در آستانه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران یک بار دیگر فرصت استفاده از جابه‌جایی بازیکن را پیدا کرد، طبق شن...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی؛ در حالی‌که پنجره استقلال دو شب پیش باز شده بود و این تیم در آستانه بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی در فوتبال ایران یک بار دیگر فرصت استفاده از جابه‌جایی بازیکن را پیدا کرد، طبق شنیده‌های  یک پرونده جدید خارجی دیگر گریبانگیر این تیم شده است.

شیخ دیاباته مهاجم سابق اهل مالی که هم‌اکنون در پرسپولیس توپ می‌زند به تازگی شکایت دیگری را از استقلال مطرح کرده تا مطالبات دو ماه و چند روزی که از این باشگاه طلبکار است را دریافت کند. این در حالی است که حدودا سال گذشته در همین روزها کانال رسمی باشگاه استقلال در این خصوص از بسته شدن پرونده شیخ خبر داده و نوشته بود: چندی پیش شیخ دیاباته، بازیکن سابق استقلال با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به ارزش ۵۳۷ هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که صورت گرفت، درنهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت ۱۷۵ هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد. فیفا برای پرداخت این مبلغ ۴۵ روز مهلت تعیین کرده بود که درنهایت مطالبات شیخ دیاباته توسط باشگاه استقلال به حساب این بازیکن واریز شد. حالا و براساس اخبار رسیده، دیاباته مبلغ ۷۹ هزار دلار دیگر از زمان حضورش در استقلال را درخواست کرده که گویا استقلالی‌ها نیز به این دادخواست اعتراض کرده و فقط یک ماه از این مدت یعنی ۳۵ هزار دلار آن را قبول کرده‌اند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار