۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۳

شکار جدید بارسلونا از کدام تیم می آید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران چلسی مذاکرات با باشگاه بارسلونا برای بازگشت جذب پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بلوگرانا، به لیگ برتر را آغاز کرده اند. به گزارش پارس فوتبال، باشگاه چلسی در اوایل پنجره تابستانی موفق به جذ...

شکار جدید بارسلونا از کدام تیم می آید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مدیران چلسی مذاکرات با باشگاه بارسلونا برای بازگشت جذب پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی بلوگرانا، به لیگ برتر را آغاز کرده اند.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه چلسی در اوایل پنجره تابستانی موفق به جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی شد، اما توماس توخل قصد دارد پس از جدایی روملو لوکاکو یک مهاجم دیگر نیز به تیم خود اضافه کند و نام پی‌یر امریک اوبامیانگ در فهرست این تیم قرار گرفته است. این مهاجم باتجربه که در ماه فوریه به بارسلونا پیوسته بود، خودش خواهان ماندن در این باشگاه در فصل جدید است، اما شرایط مالی خاص این تیم ممکن است آنها را مجاب به فروش این ستاره گابنی کند.

اوبامیانگ در دوران کوتاه مدت حضور در بلوگرانا عملکرد درخشانی داشت و به خصوص با گلزنی در ال کلاسیکوی برگشت در برنابئو، به بازیکنی محبوب بین هواداران تبدیل شد. اما ژاوی در حال حاضر هفت مهاجم طراز اول در اختیار دارد و کار این بازیکن برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای فصل بعد دشوار خواهد بود. همچنین کاتالان ها به دنبال ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود هستند و برای رسیدن به این هدف، آنها نیاز به فروش بازیکن دارند.

توخل از زمان حضور در دورتموند با اوبامیانگ رابطه دوستانه ای دارد و به همین دلیل می خواهد دوباره با این بازیکن گلزن کار کند. پنجره تابستانی هنوز مطابق انتظار تاد بولی پیش نرفته و مالک جدید چلسی امسال در جریان مذاکرات با باشگاه‌های بزرگ، اغلب به مشکل برخورده است. به نظر می رسد پس از جدایی غیرمنتظره پتر چک و مارینا گرانوفسکایا، هنوز شرایط عادی بر باشگاه انگلیسی حاکم نشده و حالا تاد بولی قصد دارد در هفته پایانی بازار نقل و انتقالات، یک مهاجم جدید به توماس توخل هدیه دهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط