۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

شکارچی قهار به دست شیر شکار شد+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این جزئی از طبیعت حیات وحش است که حیوانات کوچک و ضعیف توسط شکارچیان شکار می شوند اما گاهی اوقات همه چیز برعکس می شود. در این فیلم خارق العاده، شیر را می بینیم که فعالانه یک کفتار را تعقیب می کند....

شکارچی قهار به دست شیر شکار شد+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این جزئی از طبیعت حیات وحش است که حیوانات کوچک و ضعیف توسط شکارچیان شکار می شوند اما گاهی اوقات همه چیز برعکس می شود. در این فیلم خارق العاده، شیر را می بینیم که فعالانه یک کفتار را تعقیب می کند. یک شکارچی قهار خود در حال شکار شدن است! آنها هدف خود را برای مدتی در نزدیکی یک چاله آبیاری دنبال می کنند و سپس آن را می گیرند. کفتار برای نجات خود فریاد می کشد  اما متاسفانه به وعده غذایی بعدی پراید شیرها تبدیل می شود.

 

 

آیا شیرها به طور معمول به کفتارها حمله می کنند؟
دیدن حمله شیرها به کفتارها غیرعادی نیست، اما چنین چیزی ممکن است در محل کشتار اتفاق بیفتد. گله کفتارها گاهی اوقات شیرها را بر سر لاشه به چالش می کشند. اگر کفتارها زیاد باشد، شیرها ممکن است مجبور شوند غذای خود را رها کنند. با این حال، بیشتر اوقات، شیرها موفق هستند و کفتارها را فراری می دهند. همچنین دیده شده است که کفتارها در این برخوردها به شدت آسیب دیده یا حتی کشته می شوند. شیرها در برابر کفتارهایی که قصد سرقت غذای آنها را دارند صبر نمی کنند و در صورت لزوم از وارد کردن صدمات کشنده دریغ نمی کنند. پرایدهای شیر نیز دیده شده اند که به دسته های کفتار نزدیک شده و کشتار آنها را می دزدند. اغلب کفتارها توسط حیوانات بزرگتر مغلوب می شوند.

کمتر متداول است که شیری را در حال شکار یک کفتار ببینیم. با این حال، این معمولا یک رابطه شکارچی و طعمه نیست. شیرها همیشه پس از صید کفتارها را نمی خورند. آنها فقط می خواهند از شر یک رقیب خلاص شوند. در این موقعیت خاص کفتار در نهایت به یک وعده غذایی تبدیل شد!

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط