۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹

شوک بزرگ به ساپینتو در ورزشگاه آزادی/ خداحافظی بازیکن جنوبی با استقلال؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی،اگرچه استقلال توانست پیروزی ارزشمندی مقابل تراکتور کسب کند و لیگ بیست و دوم را با خوشی به پایان برساند اما اتفاق تلخی هم برای این تیم به وقوع پیوست که شوک بزرگی به ریکاردو سا...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی،اگرچه استقلال توانست پیروزی ارزشمندی مقابل تراکتور کسب کند و لیگ بیست و دوم را با خوشی به پایان برساند اما اتفاق تلخی هم برای این تیم به وقوع پیوست که شوک بزرگی به ریکاردو ساپینتو وارد کرد.

در اوایل مسابقه صالح حردانی دچار مصدومیت شد و شدت آسیب دیدگی او به حدی بود که نتوانست کار را دنبال کند و از زمین خارج شد. در دقایق پایانی بازی مسئولان باشگاه استقلال مدعی بودند وضعیت پزشکی حردانی فردا جمعه مشخص خواهد شد اما شاید شدت آسیب دیدگی او به حدی باشد که حداقل به ۱۰ روز استراحت نیاز داشته باشد و اگر این اتفاق رخ بدهد، فصل برای این بازیکن جنوبی تمام خواهد شد و او نمی تواند در جام حذفی استقلال را همراهی کند.

تلخی این ماجرا برای سرمربی استقلال وقتی بیشتر می‌شود که می بیند علاوه بر صالح حردانی، یامگا را هم به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

 پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط