۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲

شورای حل اختلاف آزادشهر مقصد نخستین بازرسی در سال ۱۴۰۰

[ad_1] خبرگزاری میزان – چگونگی پاسخگویی به مردم و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها امروز در بازدید از شورای حل اختلاف آزادشهر بررسی شد. احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: در این بازدید‌ها فرآیند...

شورای حل اختلاف آزادشهر مقصد نخستین بازرسی در سال ۱۴۰۰

[ad_1]

خبرگزاری میزان – چگونگی پاسخگویی به مردم و بررسی روند رسیدگی به پرونده‌ها امروز در بازدید از شورای حل اختلاف آزادشهر بررسی شد.

احمد جعفری معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف گلستان گفت: در این بازدید‌ها فرآیند‌ها و مواردی که سبب طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود و پاسخگویی به مردم را زمان بر می‌کند شناسایی و برای رفع آن چاره اندیشی می‌شود.

وی افزود: رفتار کارکنان با مردم، روند رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی به مردم از مواردیست که در بازرسی‌ها بررسی می‌شود.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان در بازدید امروز خود با اشاره به شروع موج چهارم همه گیری ویروس کرونا در گلستان از مردم خواست به منظور حفظ سلامت خود و خانواده هایشان جز در مواردی که ضروریست به شعب شورای حل اختلاف مراجعه نکنند.

جعفری ارسال درخواست‌ها و دفاعیات بصورت لایحه، استفاده از سامانه نوبت دهی الکترونیکی اجرای احکام، تماس و مشاوره تلفنی، عدم تشکیل پرونده‌های جدید غیرضروری و … را از جمله گام‌های مراجعین برای حفظ سلامتشان برشمرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار