۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴

شماره ۱۰ بعدی استقلال کیست؟ شاید از پرتغال بیاید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، مهدی قایدی شماره ۱۰ سال های گذشته آبی ها در فصل تازه به اتمام رسیده به عنوان بازیکن قرضی به استقلال برگشت اما با توجه به اینکه این پیراهن در اختیار سجاد شهباززاده بود، تصمیم...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی، مهدی قایدی شماره ۱۰ سال های گذشته آبی ها در فصل تازه به اتمام رسیده به عنوان بازیکن قرضی به استقلال برگشت اما با توجه به اینکه این پیراهن در اختیار سجاد شهباززاده بود، تصمیم گرفت، پیراهن شماره ۲۰ را انتخاب کند.

قایدی با شماره ۲۰ در استقلال، ۱۲ گل زد و برای آقای گلی فقط یک گل مقابل شهریار مغانلو کم آورد و حالا بسیار سخت به نظر می‌رسد، باشگاه شباب الاهلی اجازه دهد برای سال دوم قرضی در استقلال بازی کند.

اگر مهدی قایدی در استقلال بماند، او دوباره صاحب پیراهن شماره ۱۰ می‌شود و در غیر این صورت و با تمدید قرارداد ساپینتو، یک هافبک هجومی پرتغالی قرار است به ایران آمده و این پیراهن را بر تن کند!

لازم به یادآوری است سجاد شهباززاده که به امید درخشش مجدد به استقلال بازگشته بود حتی نتوانست یک گل در طول فصل برای آبی پوشان تهرانی بزند!

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار