۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

شلیک به زن سابق با سلاح شکاری / در جیرفت رخ داد

[ad_1] به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری همدست عامل تیراندازی روز گذشته در جیرفت خبر داد و افزود: اختلافات  خانوادگی و مالی،  عامل وقوع این جنایت بوده است. قاضی «حسین سلامی» با اشاره به تیراندازی  یک مرد به همسر سابق ...

شلیک به زن سابق با سلاح شکاری / در جیرفت رخ داد

[ad_1]

به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از دستگیری همدست عامل تیراندازی روز گذشته در جیرفت خبر داد و افزود: اختلافات  خانوادگی و مالی،  عامل وقوع این جنایت بوده است.

قاضی «حسین سلامی» با اشاره به تیراندازی  یک مرد به همسر سابق خود در نزدیکی شورای حل اختلاف این شهرستان،  ادامه داد: عامل این جنایت در ساعت ۹ و ۲۸ دقیقه صبح دوشنبه  در حالی که وقت رسیدگی به پرونده داشتند در نزدیکی شورای حل اختلاف با یک قبضه سلاح شکاری اقدام به شلیک دو تیر به پهلو و سر همسر سابق خود کرده است.

 وی  با بیان این  که  متهم  اصلی  این جنایت شناسایی شده اما هنوز دستگیر نشده است، افزود: یکی از همدستان وی دستگیر شده و در بازداشت به سر می‌برد.

  این مسئول قضایی خاطرنشان کرد: این زوج که حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند،  در شورای حل اختلاف پرونده‌ای مربوط به مسائل مالی در نوبت  رسیدگی داشتند. 

 دادستان جیرفت با بیان این که مصدوم  این حادثه زنی ۳۰ ساله  است، اظهار کرد: او  همسر سابق ضارب و دختر عمویش  بوده است.

وی یادآور شد: مصدوم این حادثه در بیمارستان جیرفت  بستری است. فرمانده انتظامی جیرفت گفت: همدست فرد شلیک کننده دستگیر شده و ضارب نیز تحت تعقیب است.  

سرهنگ رضا محمدرضایی افزود: حدود  ساعت ۱۰ صبح  هفتم تیرماه به دنبال اختلاف خانوادگی یک زوج، حادثه تیراندازی به یک زن در مجاورت شورای حل اختلاف اتفاق افتاد و در این حادثه، ضارب پس از ورود همسرش  به داخل محوطه شورای حل اختلاف با شلیک اسلحه ساچمه ای  او را زخمی کرد. 

وی  با بیان این که ضارب و همدستش  بلافاصله از محل حادثه  گریختند، ادامه داد: مصدوم  این حادثه  بلافاصله توسط مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) جیرفت منتقل شد. این مسئول انتظامی تصریح کرد: پس از دریافت  اطلاعات پلیسی، هویت شخص ضارب و همدستش  که باجناقش بوده مشخص و تلاش برای دستگیری این افراد آغاز شد. 

همدست ضارب در همین مدت زمان دستگیر شد و تلاش برای دستگیری ضارب نیز همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: براساس بررسی‌های اولیه، اختلاف این زوج برای حضانت فرزند بوده است.

وی به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی درخصوص فوت خانمی که هدف شلیک گلوله قرار گرفته اشاره و تاکید کرد:  مصدوم این حادثه  تحت درمان است.

توکلی

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار