۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

شغل با حقوق بالای ۳۵ میلیون در تهران را اینجا پیدا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با یک جستجوی ساده در سایت‌های کاریابی می‌توان با مشاغل پردرآمد در تهران آشنا شد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، افرادی که در حوزه IT، نرم‌افزار و فروش تخصص و مهارت لازم را دارند می‌توانند در موقعیت‌های...

شغل با حقوق بالای ۳۵ میلیون در تهران را اینجا پیدا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با یک جستجوی ساده در سایت‌های کاریابی می‌توان با مشاغل پردرآمد در تهران آشنا شد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، افرادی که در حوزه IT، نرم‌افزار و فروش تخصص و مهارت لازم را دارند می‌توانند در موقعیت‌های شغلی ایده‌آل جذب شوند. اغلب این مشاغل بالای ۳۵ میلیون تومان به صورت ماهانه درآمد داشته و از مزایای خوبی برخوردارند.

کاماپرس نوشت: البته روشن است که صرف داشتن مدرک تحصیلی مرتبط به استخدام منجر نمی‌شود. تمامی آگهی‌های استخدام برای مشاغل پردرآمد به داشتن مهارت‌های ویژه نیز اشاره کرده‌اند. کاماپرس در ادامه به بررسی ۷ شغل با درآمد بالای ۳۵ میلیون تومان در تهران می‌پردازد؛

*یک شرکت فعال در زمینه کارآفرینی در تهران، کارشناس فروش تلفنی خانم به صورت دورکار استخدام می‌کند. کار به صورت تمام وقت بوده و حقوق پرداختی ماهانه ۳۵ میلیون تومان است. داشتن حداقل ۲ سال سابقه فعالیت در گروه شغلی مشابه و آشنایی با اصول و فنون مذاکره برای احراز در این موقعیت شغلی الزامی است.

*یک گروه صنعتی در نظر دارد در راستای تکمیل پرسنل بخش فروش و اداری مجموعه، یک کارشناس کوره (فرآورده‌های نسوز) با حداقل حقوق ۳۵ میلیون تومان استخدام کند. آشنایی به کوره‌های صنعتی، فرآیندهای ذوب، کوره‌های صنایع تولیدی، آجرهای نسوز و… از جمله مهارت‌های مورد نیاز برای احراز در این موقعیت شغلی محسوب می‌شود. همچنین، فرد متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط لیسانس یا فوق لیسانس باشد.

*یک گروه مهندسی جهت تکمیل کارشناسان فروش خود، نیازمند همکاری با یک مشاور املاک به صورت تمام وقت است. حداقل حقوق در نظر گرفته شده برای این سِمت شغلی ۴۰ میلیون تومان بوده و فرد متقاضی باید بین ۲۰ تا ۴۰ سال سن داشته باشد.

*شرکتی معتبر و فعال در زمینه IT جهت تکمیل کادر فنی واحد هاستینگ خود در تهران به همکاری با یک مدیر سرور نیازمند است. متقاضیان باید به زبان انگلیسی، مدیریت ویندوز سرور، Optimization و… تسلط کافی داشته باشند. حداقل حقوق ماهانه پرداختی برای این موقعیت شغلی ۴۵ میلیون تومان است.

*شعبه تازه تاسیس یک شرکت معتبر مالزیایی در تهران، مدیر محصول مسلط به زبان هلندی با حداقل حقوق ۵۰ میلیون تومان استخدام می‌کند. کار به صورت تمام وقت و دورکاری بوده و داشتن سه تا شش سال سابقه کار الزامی است.

*یک دپارتمان بزرگ در غرب تهران نیازمند استخدام مشاور املاک به صورت تمام وقت است. روابط عمومی بالا، علاقمندی به فروش و ظاهر آراسته از شرایط احراز در این موقعیت شغلی است. حقوق در نظر گرفته شده برای نیروی مشاور املاک، ماهانه ۵۰ میلیون تومان است.

*یک شرکت معتبر که در زمینه ارائه خدمات گردشگری، مالی و اعتباری در تهران فعالیت می‌کند به همکاری با مدیر توسعه نرم‌افزار با حداقل حقوق ۵۰ میلیون تومان نیازمند است. فرد متقاضی باید تجربه‌ای قابل توجه در مدیریت تیم‌های توسعه‌دهنده و توانایی ارائه راه‌حل‌های نوآورانه در پروژه‌های توسعه نرم‌افزاری داشته باشد.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط