۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵

شعار « زن، زندگی و آزادی» برای بی هویت کردن زنان اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار قریشی امروز در آیین گرامیداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم که در جامعه الزهراء که در قم برگزار شد، گفت: هدف از این بزرگداشت پاسداشت از زنان پاکدامنی است که برای تربیت فرزندان صالح تلاش کردند و در ...

بزرگداشت شهدای زن قم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سردار قریشی امروز در آیین گرامیداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم که در جامعه الزهراء که در قم برگزار شد، گفت: هدف از این بزرگداشت پاسداشت از زنان پاکدامنی است که برای تربیت فرزندان صالح تلاش کردند و در عین حال برای امنیت و حفظ دین جان شان را هم دادند. جانشین فرمانده بسیج مستضعفین گرامیداشت ۱۳۰ بانوی شهید استان قم را پاسداشت یاد و نام آنها عنوان کرد و بیان داشت: در همین رابطه رهبر انقلاب شهدا را ستارگان آسمان معرفی می کند و در عین حال شهدا بزرگترین آن به معروف یعنی پیروی از ولایت فقیه و دین را به جای آوردند.

وی افزود: جان شانی باعث شد امروز ایران تبدیل به یمن و عراق و سوریه نشود و در همین رابطه زنان در دفاع از دین و انقلاب همواره پیش قدم بودند و حتی خونشان را نیز هدیه اسلام کردند.قریشی با بیان اینکه ۷هزار و ۴۰۰ زن در دفاع مقدس د ر دفاع مقدس به شهادت رسیدند و در همین رابطه ۱۲۵ هزار مادر شهید نیز قرار دارد، ادامه داد: این همان نقش زنان و مادران غیرتمند ایرانی در دفاع از دین است.جانشین فرمانده بسیج مستضعفین، حفاظت از انقلاب و امنیت را از مهمترین دستاوردها در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: بزرگترین ظلمی که این روزها بر کشور و رهبری می شود، عدم بیان حقایق کشور است.وی بیان داشت: در همین رابطه مهمترین دستاورد انقلاب، غلبه بر دو تمدن غرب و شرق و بروز قدرت و تمدن جدید به عنوان انقلاب بوده است.قریشی گفت: از دیگر دستاوردهای انقلاب، بی نیازی در عرصه پزشکی است. امروز ایران در زمینه واکسن سازی با وجود همه تحریم ها جزء چند کشور دنیا است.

وی با بیان اینکه شعار زن، زندگی و آزادگی، شعار گروهگ کومله تجزیه طلب است، بیان داشت: هدف آنها و در راس، دشمنان تجزیه ایران اسلامی و بی هویتی زنان اسلامی است. خانم بیابانی، رئیس جامعه بسیج زنان نیز با بیان اینکه الگو ها سبب تحرک هر جامعه ای می شود، گفت: تربیت هم یکی از مقوله های مهم است که نیازمند الگو و در واقع الگو تقویت کننده امر تربیت است.
وی افزود: وجود الگو سبب ترغیب افراد با اوصاف انسانی و اخلاقی و سعادتمندی و سازندگی بشر می شود.

رئیس جامعه بسیج زنان ادامه داد: اگر جامعه ای خالی از هر گونه الگو باشد، به چنین جامعه ای امید نخواهد بود و دیر یا زود باید منتظر سقوط آن بود.

بیابانی با اشاره به شکل گیری مبانی فکری و اندیشه ای افزود:‌ یکی از خصوصیات الگو شکل گیری مبانی فکری است.

وی با بیان این که زن اسوه موجب رشد فکری و اندیشه ای خود و خانواده و جامعه می شود، افزود: نمونه ای از این الگوها همین بانوان شهیده می باشند که با خونشان از دین و اسلام حفاظت کردند. این زمام الگوهای ماندگار برای همه اعصار می باشند. این کنگره فرصت مناسب برای معرفی این نوع الگوها به جامعه است.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط