۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۸

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان و معلمان / فروشگاه لیزینگ فرهنگیان + آموزش و نحوه ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

شرکت ليزينگ و رفاه فرهنگيان و معلمان / فروشگاه لیزینگ فرهنگیان + آموزش و نحوه ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

سایت لیزینگ فرهنگیان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سامانه لیزینگ فرهنگیان به آدرس lfco.ir امکان دریافت تسهیلات برای فرهنگیان جهت خرید انواع کالاها از جمله کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی برقی، محصولات صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و … را فراهم نموده است. این سایت توسط شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به منظور ارائه خدمان رفاهی به معلمان راه اندازی شده است. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

لیزینگ و رفاه فرهنگیان

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۸۱/۴/۶ تحت شماره ۱۸۸۳۱۰  در اداره ثبت شرکتهای تهران به نام شرکت لیزینگ فرهنگیان شرف به ثبت رسید و به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۴/۳/۸ نام شرکت از شرکت لیزینگ فرهنگیان شرف به شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان تغییر یافت.

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با هدف ارائه خدمات به فرهنگیان عضو صندوق، اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت لیزینگ فرهنگیان نموده است تا تمامی فرهنگیان دارای کارت شناسایی فرهنگیان و عضو صندوق بتوانند حداقل یک بار از خدمات شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان استفاده کنند.

این سایت به منظور پیاده سازی اهداف بلند مدت راه اندازی شده است و با اهداف خاصی فعالیت خواهد کرد. سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir با شناسایی نیاز عموم فرهنگیان، اقدام به ارائه خدمات مختلفی می کند. در سایت امکان خرید کالاهای ضروری در دسته بندی های مختلف کالای دیجیتال، سلامت و زیبایی، کالای تصویری، تجهیزات آشپزخانه و … وجود دارد و به همین منظور این سایت می تواند به عنوان یکی از سایت های برتر برای خرید اینترنتی فرهنگیان به شمار برود.

سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir، امکان مشاهده تمامی کالاهایی که در شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به فروش می روند، را فراهم کرده است تا فرهنگیان بتوانند با مشاهده این کالاها و جزئیات مربوط به آن ها، اقدام به خریداری کالای مد نظر خود کنند. تمامی جزئیات فنی و نحوه پرداخت هزینه کالاها در سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir قرار داده می شوند.

از جمله دیگر سایت هایی که در خصوص وام دهی به معلمان و ارائه سایر خدمات رفاهی طراحی شده است، سایت آسا می باشد که در مقاله زیر نحوه ورود به آن توضیح داده شده است.

موضوع فعالیت شرکت عبارت است از تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول توسط شرکت و واگذاری آن به مشتری صرفاً در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی و بدون ربا، آیین نامه و دستورالعمل های مربوط.

ورود به سایت لیزینگ و رفاه فرهنگیان

موضوع فعالیت های لیزینگ و رفاه فرهنگیان

خرید و فروش انواع اوراق مالی اسلامی در چارچوب قوانین و مقررات؛

دریافت نمایندگی و عاملیت منابع مالی از اشخاص (به جز بانک ها و موسسات اعتباری)، به منظور اعضای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط؛

مشارکت سندیکایی با سایر اشخاص (به جز بانک ها و موسسات اعتباری) ، به منظور اعطای تسهیلات در قالب یکی از قراردادهای اجاره به شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب

عملیات بانکی بدون ربا، آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط؛

دریافت تسهیلات از بانک ها و موسسات اعتباری مجاز با رعایت مقررات ذی ربط.

فروشگاه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

در فروشگاه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir کالاهایی که جهت فروش ارائه شده در ۸ دسته بندی قرار داده شده است. این دسته بندی شامل: طلا و جواهرات، کالای دیجیتال، موتور سیکلت و خودرو، صوتی و تصویری، لوازم خانگی برقی، تجهیزات آشپزخانه، سلامت و تندرستی و فرش می شود. با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید محصولاتی که در آن کتگوری قرار دارند را مشاهده نمایید.

ثبت نام و استفاده از تسهیلات فقط از طریق سامانه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان lfco.ir امکان پذیر می باشد و تمامی تسهیلات ارائه شده تحت پوشش بیمه عمر قرار داده خواهد شد. ضمن آنکه هر متقاضی بعد از تسویه کامل هر تسهیلات، امکان استفاده مجدد و انتخاب هر یک از تسهیلات عرضه شده را دارا خواهد بود.

نکته دیگری که در قوانین فروشگاه لیزینگ فرهنگیان قید شده است این می باشد که ضامن می بایست عضو صندوق ذخیره فرهنگیان بوده و نبایست بدهی معوق به لیزینگ فرهنگیان داشته باشد. همچنین اعضای صندوق نمی‌ توانند ضامن بیش‌ از یک نفر (به‌ صورت هم‌ زمان) باشند. معلم ها علاوه بر خرید لیزینگی کالاهای ضروری می توانند از طریق سامانه مسکن ملی فرهنگیان نیز جهت تامین خانه اقدام نمایند.

نحوه خرید کالا از فروشگاه لیزینگ فرهنگیان

پیش از خرید کالا از فروشگاه لیزینگ فرهنگیان می بایست، قوانین و شرایط خرید از این سایت را مطالعه نمایید که کلیات آن در قسمت قبلی توضیح داده شد. پس از آن به قسمت دسته بندی محصولات رفته و از بین کالاهای موجود، محصول مورد نظر را انتخاب نمایید. پس از کلیک بر روی محصول کافی است بر روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک کنید تا محصول به سبد اضافه گردد.

پس از انتخاب محصول می توانید بقیه مراحل خرید را از جمله پرداخت هزینه انجام دهید. انتخاب سبد کالا به منزله خرید نبوده و هیچ حقی در این زمینه برای مشتری ایجاد نمی‌ شود و زمانی خرید قطعی خواهد شد که سهم نقدی مشتری در انتهای فرآیند خرید در سایت پرداخت گردد.


سامانه پروفایل فرهنگیان / سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقالات همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش از طریق سامانه نقل و انقالات فرهنگیان به نشانی profile.medu.ir انجام می شود. فرهنگیان واجد شرایط در زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات می توانند به سایت مذکور مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.

فرهنگیانی که تصمیم به ثبت درخواست نقل و انتقالی موقت یا دائم دارند، می بایست با اطلاع از زمان و شرایط ثبت درخواست انتقالی خود در موعد مقرر به سامانه profile.medu.ir مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم های لازم، درخواست انتقالی خود را ثبت نمایند.

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

همانطور که توضیح داده شد، آموزش و پرورش امکان ثبت درخواست انتقالی دائم و موقت را برای کارکنان رسمی و قراردادی خود فراهم کرده است. آن دسته از افرادی که تمایل به تغییر محل خدمت خود درون استان محل سکونت یا خارج از محل سکونت خود را دارند، می توانند این درخواست را به صورت اینترنتی و مطابق مراحل زیر از طریق سایت نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس profile.medu.ir ثبت نمایند.

همکاران فرهنگی واجد شرایط انتقالی فرهنگیان، ابتدا باید وارد سامانه profile.medu.ir شده و کد پرسنلی خود را به همراه کد امنیتی در کادر خود وارد نمایند.

در مرحله دوم می بایست گزینه ثبت درخواست انتقالی را انتخاب کرده و اقدام به ثبت اطلاعات، تکمیل فرم امتیازبندی و بارگذاری مدارک و مستندات لازم جهت انتقالی خود در سامانه پروفایل کارکنان آموزش و پرورش نمایند.

به دلیل عدم امکان تغییر و اصلاح اطلاعات وارد کرده در این سامانه پس از پایان مهلت ثبت نام، بنابراین باید در ثبت درخواست و تکمیل فرم امتیازبندی نهایت دقت و توجه را داشته باشد.

همکاران فرهنگی که تقاضای انتقالی دارند، می بایست نوع انتقالی (دائم یا موقت) را مشخص کرده و حداقل یک تا پنج استان را به ترتیب اولویت خود جهت انتقالی انتخاب نمایند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار