۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

شرط گذاشتن «عادل فردوسی‌پور» برای صدا و سیما صحت دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عادل فردوسی‌پور به تلویزیون برمی‌گردد یا خیر؟ این پرسش از اساس اشتباه است، چرا که عادل همین حالا هم فعالیت بالایی در برنامه های زیر نظر صدا و سیما دارد. او در حال حاضر تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰...

شرط گذاشتن «عادل فردوسی‌پور» برای صدا و سیما صحت دارد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عادل فردوسی‌پور به تلویزیون برمی‌گردد یا خیر؟ این پرسش از اساس اشتباه است، چرا که عادل همین حالا هم فعالیت بالایی در برنامه های زیر نظر صدا و سیما دارد. او در حال حاضر تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ از شبکه ورزش است که بی‌وقفه در حال پخش شدن است و همچنین یک برنامه در فیلیمو دارد که مجوز این برنامه از پلتفرم ها از طریق ساترا صادر می شود که بازهم زیر نظر صدا و سیما است.

اما محل بحث کجا است؟ اینکه عادل بعد از شانزده سال دیگر تریبون برنامه نود را ندارد و به طبع آن دیگر گزارشگری فوتبال را هم نمی کند. همین امر باعث شده تا هر چندماه شایعه بازگشت برنامه نود به گوش برسد. هرچند اخیرا فردوسی پور یک سایت ورزشی را راه اندازی کرده و بروبچه های برنامه نود در آن مشغول به کار هستند.

شایعه‌ای که در فضای مجازی مطرح شد اما چه بود؟ « این روزها دوباره زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به رسانه ملی شنیده می شود و حتی مورد استقبال مدیران صداسیما قرار گرفته است اما به نظر می رسد مجری برنامه ۹۰ خودش علاقه ای برای بازگشت ندارد و در صورتی برمی گردد که شرط‌هایش عملی شوند. عادل فردوسی پور می‌تواند به عنوان گزارشگر در صدا و سیما فعالیت داشته باشد اما خودش نمی خواهد گزارشگری کند! او شرط گزارشگری اش در صدا و سیما را پس گرفتن برنامه ۹۰ و تعطیل شدن برنامه فوتبال برتر عنوان کرده است.»

اما اصل خبر چیست؟ اینکه عادل فردوسی پور برای صدا و سیما شرط گذاشته که اگر فلان اتفاق رخ دهد به گزارشگری برمیگردد کذب محض است. اینکه به عادل پیشنهاد گزارشگری دادند صحت دارد اما او فعلا تمایلی به این کار ندارد اما شرطی نگذاشته که فوتبال برتر تعطیل شود و آنتن برنامه نود هم داده شود تا او گزارشگری را از سر گیرد!

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار