۰۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

شرایط لازم برای دریافت وام ۷ میلیونی بازنشستگان+ جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری می‌توانند مبلغ ۷ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد دریافت کنند که اقساط این وام از مستمری‌شان کسر می‌شود. با حضور در بانک رفاه و مشاهده روند پرداخت این وام به باز...

فرم ثبت نام وام بازنشستگان 30 میلیونی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری می‌توانند مبلغ ۷ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد دریافت کنند که اقساط این وام از مستمری‌شان کسر می‌شود.

با حضور در بانک رفاه و مشاهده روند پرداخت این وام به بازنشستگان متوجه شدیم که بازنشستگان تامین اجتماعی این را نمی‌دانستند که برای دریافت این وام نیاز به مراجعه حضوری به بانک رفاه نیست بلکه باید از طریق سایت کانون بازنشستگان شهرشان اقدام به ثبت نام غیر حضوری برای دریافت وام ۷ میلیون تومانی کنند.

سال گذشته که ثبت نام وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان آغاز شد، در شرایط کرونایی مستمری بگیران تامین اجتماعی برای دریافت این وام مراجعه حضوری به کانون بازنشستگان شهر تهران داشتند که خود این موضوع نارحتی زیادی را برای مستمری بگیران ایجاد کرد اما امسال روند ثبت نام وام به صورت غیر حضوری و آنلاین است و نیاز نیست بازنشستگان به بانک رفاه یا به کانون بازنشستگان جهت ثبت نام مراجعه کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط