۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱

فروش فوق العاده ایران خودرو؛

شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی و باری در دی ماه ۱۴۰۲ منتشر شد

شرایط فروش کامیون 1924 کمپرسی و باری در دی ماه 1402 منتشر شد. ایران خودرو دیزل شاسی کمپرسی LK1924 و شاسی باری L1924 را در دی ماه به فروش می‌رساند.

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی امروز ۱۲ آذر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی و باری را به‌شکل پیش فروش با قیمت قطعی به مشتریان عرضه کند. متقاضیان فقط به‌شکل اینترنتی با مراجعه به درگاه فروش ایران خودرو دیزل می‌توانند برای خرید این دو محصول اقدام کنند. در این بخش از اخبار خودرو سایت اندیشه معاصر با شرایط فروش کامیون ۱۹۲۴ کمپرسی و باری آشنا خواهیم شد.

در این طرح، مشتریان می‌توانند شاسی کمپرسی LK1924 یورو ۴ را با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان و پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان خریداری کنند. همچنین امکان خرید شاسی باری L1924 یورو ۴ با قیمت نهایی ۲ میلیارد و ۵۸۲ میلیون و ۳۷۹ هزار تومان و با پیش پرداخت ۱ میلیارد و ۲۹۱ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان فراهم شده است.

در این طرح، سود مشارکت ۵ درصد، سود انصراف سالانه ۲ درصد و جریمه تاخیر سود مشارکت به‌اضافه ۱ درصد ماهانه در نظر گرفته شده است. همچنین موعد تحویل این خودروها نیز هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط