۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

شانس بالای درویش برای ابقا در سمت مدیرعاملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ارتش سرخ دات کام، بعد از یک تعویق چند روزه قرار است مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس فردا برگزار شود تا تکلیف تغییرات احتمالی در هیات مدیره این باشگاه مشخص شود. این در حالی است که حسین شهریا...

شانس بالای درویش برای ابقا در سمت مدیرعاملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ارتش سرخ دات کام، بعد از یک تعویق چند روزه قرار است مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس فردا برگزار شود تا تکلیف تغییرات احتمالی در هیات مدیره این باشگاه مشخص شود. این در حالی است که حسین شهریاری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس روز گذشته در مصاحبه ای که انجام داد، اعلام کرد که دعوت‌نامه حضور در مجمع از طرف رئیس مجمع پرسپولیس که شخص وزیر ورزش است، هنوز به دست او نرسیده و این صحبت، این شایعه را باز به راه انداخته که شاید مجمع فردا باز هم به تعویق بیفتد. این در حالی است که اراده سازمان خصوصی‌سازی، برگزاری این مجمع در روز یکشنبه ۲۱ خرداد است.

با این همه بحث تغییرات احتمالی در هیات مدیره پرسپولیس بحث تغییر مدیرعامل این باشگاه را هم به وجود آورد، اما به نظر می‌رسد رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سمت خود ماندگار خواهد بود.

اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در آخرین جلسه‌ای که برگزار کردند، خواستار این شدند تا رضا درویش همچنان با قدرت به‌کار خود در مدیرعاملی این باشگاه کار را ادامه دهد و به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات صورت‌گرفته، این موضوع انجام خواهد شد و درویش که از دی ماه سال ۱۴۰۰ به پرسپولیس آمده بود، کار خود را ادامه خواهد داد.

موضوع دیگر شایعه بازنشستگی رضا درویش در شهریور امسال است که همان‌طور که چندی پیش نوشتیم، احتمالا او در آخر تابستان بازنشسته می‌شود، اما هنوز این موضوع تأیید یا تکذیب نشده و مشخص نیست که در صورت بازنشسته شدن درویش در شهریور ماه تکلیف مدیرعامل پرسپولیس چه خواهد شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط