۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷

شانس آوردیم یحیی سکته نکرد/پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود/داور دربی علنی بازی را به سود استقلال برگرداند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درباره تساوی دربی ۹۸، عنوان کرد: بازی بسیار جذاب بود و پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود اما داوری مصیبت بود. زمانی که توپ بیرون رفت، داور سوت زد و بازی نگه داشته شد، بازیکنان تعویضی لب خ...

شانس آوردیم یحیی سکته نکرد/پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود/داور دربی علنی بازی را به سود استقلال برگرداند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،درباره تساوی دربی ۹۸، عنوان کرد: بازی بسیار جذاب بود و پرسپولیس یک سر و گردن بالاتر از استقلال بود اما داوری مصیبت بود. زمانی که توپ بیرون رفت، داور سوت زد و بازی نگه داشته شد، بازیکنان تعویضی لب خط آمدند اما داور دستور به ادامه بازی داد و همین اعتراض یحیی را به دنبال داشت. او سکته نکرد، خوب بود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه داور نقش بسزایی در زمان گل خوردن پرسپولیس داشت، خاطرنشان کرد: داور به صورت علنی بازی را برگرداند و من واقعا نمی‌دانم چه بگویم. ۱۰۰ درصد داوری دخیل بود.

وی اظهارداشت: گذشته از اینکه پرسپولیس در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت، توپ و زمین هم در اختیار بچه‌های ما بود. ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، بازیکنان هر دو تیم استرس داشتند اما در ادامه پرسپولیس بازی را در دست گرفت و در همه سطوح توپ را می‌دواند. آنها بسیار کم اشتباه بودند و واقعا از بازی لذت بردیم اما نمی‌دانم درباره داوری چه بگویم.

پنجعلی همچنین درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه، گفت: حضور تماشاگران بسیار خوب بود و حتی اگر کل ورزشگاه پر می‌شد مشکلی هم به وجود نمی‌آمد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط