۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱

اخبار اقتصادی

شارژ یارانه نقدی ۴۰۰/۰۰۰+۲۲۰/۰۰۰+ ۱۰۰۰/۰۰۰ امشب در حساب‌ها !

با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح شارژ یارانه نقدی هستیم.

یارانه 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح  شارژ یارانه نقدی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،

تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

واریز یارانه معیشتی ۱ میلیون و ۵۴۵ هزار تومانی

مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) با تاکید بر اینکه تعداد بسته‌های عرضه‌شده در این طرح و همچنین زمان ارائه آن محدود است، یادآور شد: ارسال این بسته‌ها به سراسر ایران رایگان است و اولویت با عزیزانی خواهد بود که زودتر خرید خود را انجام دهند.براساس این خبر، دارندگان هنرکارت و دیگر کارت‌های مَ‌کارت می‌توانند از طریق لینک https://makart.ir/blog/package اطلاعات بیشتر در این زمینه را کسب کنند.

یارانه 1403

شارژ یارانه نقدی ۴۰۰/۰۰۰+۲۲۰/۰۰۰+ ۱۰۰۰/۰۰۰ امشب در حساب‌ها !

این شرکت در سال ۱۳۹۸ با نام «هنر کارت بنیان ایرانیان» فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲، به دلیل توسعه فعالیت‌های شرکت، به «مهان اندیشان آکام» (با نام تجاری «مَ‌¬‌کارت») تغییر نام داد. فعالیت اولیه و اصلی مَ‌کارت، طراحی، چاپ و توزیع «هنرکارت» برای بیش از ۱۰۰ هزار هنرمند سراسر کشور بوده است. «هنرکارت» یک کارت هویتی-بانکی منحصربه‌فرد برای هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر است که دارندگان آن می‌توانند آن را هم به عنوان یک کارت شناسایی استفاده کنند و هم به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت تمامی خدمات بانکی و انجام تراکنش‌ها به‌کار گیرند.«مَ‌کارت» از سال ۱۴۰۲ و با اضافه شدن محصولاتی مانند «فرهنگ‌کارت»، «شبستان‌کارت»، «نصرکارت» و … فعالیت خود را گسترش داد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

نام منبع : اندیشه معاصر
نام نویسنده:اخبار نیوز

مطالب مرتبط