۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

سیامک نعمتی مقابل نساجی تست می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که احتمالا سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت. خبرورزشی – این آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس پیش از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و به همین خاطر شاید یحیی گل‌محمدی ار...

سیامک نعمتی مقابل نساجی تست می‌شود

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی به مصاف نساجی می‌رود که احتمالا سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور خواهد داشت.

سیامک نعمتی مقابل نساجی تست می‌شود

خبرورزشی – این آخرین بازی لیگ برتری پرسپولیس پیش از لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و به همین خاطر شاید یحیی گل‌محمدی ارنج موردعلاقه خود برای آسیا را در این بازی تست کند.

در تمرینات اخیر سرخپوشان، سیامک نعمتی در سمت راست خط دفاعی حضور داشت و همین موضوع احتمال حضور فیکس این بازیکن در دیدار با نساجی به عنوان مدافع راست را بالا برده است؛ اتفاقی که با نیمکت نشینی مهدی شیری رخ می‌دهد و ترافیک خط هافبک را نیز تا حدی حل می‌کند.

نعمتی که از دوره برانکو بازی در پست دفاع راست را تجربه کرده، در این سال‌ها همیشه آلترناتیوی جدی در این پست بوده است. نعمتی در هجوم، رونده و تکنیکی نشان داده و در دفاع نیز باوجود برخی ضعف ها، توانسته نمره قبولی بگیرد.

حال اگر امروز نعمتی در پست غیر تخصصی اش بازی کند، شاید به این معنی باشد که یحیی گل‌محمدی برای آسیا نیز این بازیکن را به عنوان دفاع راست استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • لیست آسیایی حریف پرسپولیس اعلام شد

خبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار