۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

سپاهان بازیکن مد نظر پرسپولیس را هاجیک کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سپاهان بازیکن مد نظر پرسپولیس را هاجیک کرد.  از چند هفته پیش بحث پیوستن کاسیانو مهاجم برزیلی و ۳۳ ساله ویزلا پرتغال به پرسپولیس مطرح شد. پس از چند روز کش‌وقوس و درز اخبار ...

خبرهای جدید پرسپولیس | این سپاهانی رو دیگه آجرل. نمیخواد / یحیی باهاش قطعی کرد / شایعات داغ داغ نقل و انتقالات به پایان رسید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،سپاهان بازیکن مد نظر پرسپولیس را هاجیک کرد.  از چند هفته پیش بحث پیوستن کاسیانو مهاجم برزیلی و ۳۳ ساله ویزلا پرتغال به پرسپولیس مطرح شد. پس از چند روز کش‌وقوس و درز اخبار مختلف در خصوص این بازیکن، یکی، دو روز پیش بود که اعلام شد کاسیانو روز دوشنبه به تهران می‌آید تا در تست‌های پزشکی پرسپولیس شرکت کند و در نهایت با این قرارداد امضا کند.

سپاهان بازیکن مدنظر پرسپولیس را هایجک می‌کند؟

حالا، اما خبر می‌رسد که باشگاه سپاهان هم که ژوزه مورایس را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرده، بنا دارد وارد رقابت برای جذب این مهاجم ۳۳ ساله برزیلی شود. حتی شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد سپاهان به کاسیانو بیشتر از پیشنهاد پرسپولیس است که همین موضوع شاید مقصد این بازیکن را از تهران به اصفهان تغییر بدهد.

سپاهان بازیکن مد نظر پرسپولیس را هاجیک کرد

سپاهان بازیکن مد نظر پرسپولیس را هاجیک کرد

این در شرایطی است که مدیران باشگاه پرسپولیس به اصرار یحیی گل‌محمدی به شدت به دنبال جذب کاسیانو هستند و سرمربی پرسپولیس هم اعلام کرده اولویت این باشگاه برای جذب مهاجم خارجی باید کاسیانو باشد. حالا باید دید که در نهایت کاسیانو برای فصل آینده پیراهن قرمز پرسپولیس را به تن می‌کند یا زرد سپاهان.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

احمد لوکارلی

۰۴ تیر ۱۴۰۱


دیگه جکی نمانده پرسپولیس به اهداف خود رسید تمام جک های باقی مانده نوش جان رقیبان

نظرات بسته شده است