۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰

سوپرلیگ اروپا؛ آری یا خیر؟/ مردم چه می‌گویند؟

مخالفان برگزاری تورنمنت جدید سوپرلیگ اروپا حدود ۴ برابر موافقان برگزاری این رقابت‌ها هستند. خبرورزشی – سوپرلیگ اروپا رسمی شده و فعلاً حضور ۱۲ تیم رئال‌مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال، چلسی...

سوپرلیگ اروپا؛ آری یا خیر؟/ مردم چه می‌گویند؟

مخالفان برگزاری تورنمنت جدید سوپرلیگ اروپا حدود ۴ برابر موافقان برگزاری این رقابت‌ها هستند.

سوپرلیگ اروپا؛ آری یا خیر؟/ مردم چه می‌گویند؟

خبرورزشی – سوپرلیگ اروپا رسمی شده و فعلاً حضور ۱۲ تیم رئال‌مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی، لیورپول، آرسنال، چلسی، تاتنهام، یوونتوس، اینتر و میلان در آن قطعی است و گفته می‌شود به زودی بایرن‌مونیخ، لایپزیش و پورتو هم به این جمع اضافه خواهند شد.

اما بلافاصله پس از این که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌مادرید و از بانیان اصلی این تورنمنت جدید به صورت رسمی شروع تورنمنت را اعلام کرد، شاهد واکنش‌های مختلفی از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان بودیم.

نشریه «سان» در یک نظرسنجی دیدگاه مخاطبانش درباره این تورنمنت را پرسیده. نکته جالب این که نزدیک به ۷۳ درصد مخالف برگزاری چنین تورنمنتی هستند، در حالی که تنها ۱۸ درصد آن را خوب می‌دانند.

شما چه فکر می‌کنید؟ سوپرلیگ اروپا با حضور همیشگی قدرت‌های خاص قاره سبز جذابیت خواهد داشت، یا این پروژه باعث نابودی فوتبال و لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد؟

نظرسنجی سوپرلیگ اروپا

بیشتر بخوانید:

  • کودتا رسمی شد!/ تولد سوپرلیگ اروپا برای مرگ لیگ قهرمانان؟!
  • رونمایی از جزئیات سوپرلیگ اروپا/ رقابت ۲۰ تیم در ۲ گروه

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط