۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴

سود سهام عدالت سال ۹۸ بالاخره پرداخت شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،٩۴درصد سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ٩٨ شرکت‌های سرمایه‌پذیر نقدی به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد و ۴درصد هم سهام داده شد. سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود...

سهام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،٩۴درصد سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال ٩٨ شرکت‌های سرمایه‌پذیر نقدی به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد و ۴درصد هم سهام داده شد.

سازمان بورس و اوراق بهادار از طریق مراجع حقوقی در راستای اخذ سود از شرکت مخابرات اقدام کرده است. زیرا براساس قانون، شرکت مخابرات مکلف بوده است که مبالغ را به حساب سهامداران واریز کند که تاکنون این شرکت از واریز این وجوه سرپیچی کرده است.اگر شرکت مخابرات نیز سود را به حساب سپرده‌گذاری واریز کند، آن مبلغ ٢ درصد باقیمانده هم به مردم پرداخت خواهد شد.

در واقع اینکه بیان شده که تاکنون ۹۰درصد سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، بدین معنا بوده است که ۹۰ درصد از مبالغ سود شرکت‌هایی که سهامشان در پرتفوی سهامداران است، مبلغ مورد نظر را به حساب سپرده‌گذاری پرداخت کردند، ولی سپرده‌گذاری حدودا ۹۴ درصد از سود نقدی افراد را پرداخت کرده است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار