۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳

سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه ‌بندی معلمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از طرح سوال خود از رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان خبر داد. وی درباره سوال خود از وزیر آموزش...

وزیر آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، فاطمه مقصودی؛ نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از طرح سوال خود از رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان خبر داد.

وی درباره سوال خود از وزیر آموزش و پرورش گفت: نحوه رتبه بندی معلمان، پرداخت مطالبات سال ۱۴۰۰ معلمان و همچنین مشمول نشدن بازنشستگان جدید در اجرای این قانون از جمله محورهای سوال بنده از آقای صحرایی بود.

نماینده بروجرد بیان کرد: سوال بنده از وزیر آموزش و پرورش در جلسه اخیر کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی شد و در این جلسه آقای صحرایی پیرامون محورهای سوال بنده توضیحاتی را ارائه کرد.

مقصودی ادامه داد: بنده از توضیحات وزیر آموزش و پرورش قانع نشدم لذا طبق آیین‌نامه داخلی مجلس سوال بنده به جلسه علنی ارجاع می‌شود و هر زمان که در نوبت دستورکار صحن علنی قرار گیرد وزیر آموزش و پرورش باید در جلسه حضور یافته و به محورهای سوال بنده پاسخ دهد.

نماینده بروجرد گفت: در این جلسه درباره  رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به نحوه رتبه‌بندی نیز نکاتی از سوی نمایندگان مطرح و تأکید شد که تا پیش از آغاز سال تحصیلی نسبت به این اعتراضات رسیدگی صورت گیرد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط