۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶

سنگ تمام کی‌روش برای رامین رضاییان؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، همشهری نوشت: هنوز خبر انتصاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی به‌طور رسمی اعلام نشده بود که فدراسیون فوتبال پاسپورت رامین رضاییان را گرفت تا او در اردوی اتریش حاضر شود. همه می‌دانند که رضاییا...

سرمربی تیم ملی، اصلی ترین گزینه تیم استقلال / توافق اولیه اجرلو با سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، همشهری نوشت: هنوز خبر انتصاب کارلوس کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی به‌طور رسمی اعلام نشده بود که فدراسیون فوتبال پاسپورت رامین رضاییان را گرفت تا او در اردوی اتریش حاضر شود. همه می‌دانند که رضاییان هرگز مورد علاقه و اطمینان دراگان اسکوچیچ نبود و برای اردوی اتریش هم جایی در فهرست او نداشت. کار‌های مقدماتی برای سایر کسانی که در لیست دراگان بودند انجام شد تا بتوانند ویزای خود را بگیرند، اما برای رضاییان دیگر دیر شده بود و او نتوانست در این سفر همراه ملی‌پوشان باشد.

به همین ترتیب هم رامین ۲بازی مهم دوستانه برابر اروگوئه و سنگال را از دست داد؛ آخرین مسابقات جدی تیم ملی ایران پیش از جام‌جهانی که در فاصله کمتر از ۲ماه تا این تورنمنت برگزار می‌شد. به این ترتیب آینده رامین در تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. همه از علاقه کی‌روش به این بازیکن باخبریم، اما حضور در مسابقات جام‌جهانی بدون هماهنگی با سایر نفرات خط دفاعی ریسک بالایی دارد. فعلا لیگ از سر گرفته خواهد شد تا میانه‌های آبان که اردوی تازه تیم ملی برگزار می‌شود و شاید شاگردان کارلوس یک بازی دوستانه دیگر هم برگزار کنند. باید دید آیا کی‌روش از این فرصت کوتاه برای گنجاندن رضاییان در تیمش استفاده می‌کند یا نه.

 

 اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار