۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶

سلامت و پرشکی

سلامت و پرشکی/درمان های طبیعی افسردگی را بیاموزید!

تغییر رفتارتان - فعالیت بدنی، سبک زندگی و حتی طرز فکرتان - همگی درمان‌ های طبیعی افسردگی هستند. این نکات می تواند به شما کمک کند احساس بهتری داشته باشید -- از همین الان شروع کنید.

سلامت و پرشکی/درمان های طبیعی افسردگی را بیاموزید!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،افسرده بودن باعث می شود احساس درماندگی کنید. تو نیستی. در کنار درمان و گاهی اوقات دارو، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید به تنهایی برای مقابله با آن انجام دهید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

روتین افسردگی

یان کوک، دکتر می گوید: اگر افسرده هستید، به یک روتین نیاز دارید. او یک روانپزشک و مدیر برنامه تحقیقاتی و کلینیک افسردگی و درمان در UCLA است.افسردگی می تواند ساختار درمان را از زندگی شما دور کند. یک روز در روز دیگر ذوب می شود. تنظیم یک برنامه روزانه ملایم می تواند به شما کمک کند تا به مسیر خود بازگردید.

سلامت و پرشکی/درمان های طبیعی افسردگی را بیاموزید!

سلامت و پرشکی/درمان های طبیعی افسردگی را بیاموزید!

اهداف تعیین کنید.

وقتی افسرده هستید، ممکن است احساس کنید نمی توانید کاری انجام دهید. این باعث می شود احساس بدتری نسبت به خودتان داشته باشید. برای عقب نشینی، اهداف روزانه را برای خود تعیین کنید.کوک می گوید: «بسیار کوچک شروع کنید. “هدف خود را به چیزی تبدیل کنید که بتوانید در آن موفق شوید، مانند شستن یک روز در میان ظرف ها.”همانطور که شروع به احساس بهتر می کنید، می توانید اهداف روزانه چالش برانگیزتری را اضافه کنید.

ورزش.

به طور موقت مواد شیمیایی حس خوب به نام اندورفین را تقویت می کند. همچنین ممکن است فواید طولانی مدتی برای افراد مبتلا به افسردگی داشته باشد. کوک می‌گوید: به نظر می‌رسد ورزش منظم مغز را تشویق می‌کند تا خود را به روش‌های مثبت دوباره تنظیم کند.

غذای سالم بخور.

هیچ رژیم غذایی جادویی وجود ندارد که افسردگی را برطرف کند. با این حال، این ایده خوبی است که مراقب آنچه می خورید باشید. اگر افسردگی باعث پرخوری شما می شود، کنترل غذا خوردن به شما کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید.اگرچه هیچ چیز قطعی نیست، اما کوک می گوید شواهدی وجود دارد که نشان می دهد غذاهای حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ (مانند ماهی سالمون و ماهی تن) و اسید فولیک (مانند اسفناج و آووکادو) می توانند به کاهش افسردگی کمک کنند.

به اندازه کافی خوابیدن.

افسردگی می تواند به اندازه کافی بسته شدن چشم را سخت کند و خواب کم می تواند افسردگی را بدتر کند.چه کاری می توانی انجام بدهی؟ با ایجاد تغییراتی در سبک زندگی خود شروع کنید. هر روز در ساعت معینی به رختخواب بروید و بیدار شوید. سعی کن چرت نزنی همه چیزهایی که حواس‌تان را پرت می‌کند را از اتاق خواب خود خارج کنید – بدون کامپیوتر و بدون تلویزیون. با گذشت زمان، ممکن است متوجه شوید که خواب شما بهبود می یابد.

مسئولیت‌ها را بپذیرید.

وقتی افسرده هستید، ممکن است بخواهید از زندگی عقب‌نشینی کنید و مسئولیت‌های خود را در خانه و محل کار کنار بگذارید. نکن. درگیر ماندن و داشتن مسئولیت های روزانه می تواند به شما کمک کند تا سبک زندگی خود را حفظ کنید که می تواند به مقابله با افسردگی کمک کند. آنها شما را زمینگیر می کنند و به شما احساس موفقیت می دهند.اگر به مدرسه یا کار تمام وقت نرسیده اید، خوب است. به فکر پاره وقت باشید. اگر خیلی زیاد به نظر می رسد، کار داوطلبانه را در نظر بگیرید.

افکار منفی را به چالش بکشید.

در مبارزه با افسردگی، بسیاری از کارها ذهنی است — تغییر طرز فکر شما. وقتی افسرده هستید، به بدترین نتایج ممکن می‌رسید.دفعه بعد که احساس وحشتناکی نسبت به خود داشتید، از منطق به عنوان یک درمان طبیعی افسردگی استفاده کنید. ممکن است احساس کنید هیچ کس شما را دوست ندارد، اما آیا شواهد واقعی برای آن وجود دارد؟ ممکن است احساس کنید بی ارزش ترین فرد روی کره زمین هستید، اما آیا واقعا این احتمال وجود دارد؟ این نیاز به تمرین دارد، اما به مرور زمان می توانید آن افکار منفی را قبل از اینکه از کنترل خارج شوند، از بین ببرید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط