۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

سقف قرارداد، مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، درمورد دربی ۱۰۱ پایتخت، گفت: دو باشگاه تلاش کرده‌اند بازی در شرایط خوبی برگزار شود‌. ما هم دعا می‌کنیم به خوشی و خیریت این مسابقه تمام شود. وی درمورد دست...

نقل قول های رییس فدراسیون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، درمورد دربی ۱۰۱ پایتخت، گفت: دو باشگاه تلاش کرده‌اند بازی در شرایط خوبی برگزار شود‌. ما هم دعا می‌کنیم به خوشی و خیریت این مسابقه تمام شود.

وی درمورد دستورالعمل نقل و انتقالات فوتبال کشور، گفت:  قرار است یکی از اعضای موثر کارگروه روز جمعه با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی توضیحات کاملی در این خصوص بدهد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو، گفت: آن عضو کارگروه تمام توضیحات را در این خصوص اعلام خواهد کرد. بپذیرید قبل از دربی نمی‌توان این مسائل را توضیح داد‌.

قنبرزاده درمورد اینکه آیا واقعا قرار است فصل آینده این آیین‌نامه اجرا شود پاسخ داد: به هر حال تمام دستگاه‌های ذی‌ربط پای کار هستند و ان‌شاءالله با جدیت آن‌ها این آیین‌نامه اجرا خواهد شد‌.

وی درمورد اینکه آیا قبول دارد شاید سقف ۳۰۰ میلیاردی با توجه به هزینه سال گذشته باشگاه‌ها و تورم فعلی قابلیت اجرایی نداشته باشد، گفت: فکر می‌کنم سقف بودجه مقداری بیشتر از ۳۰۰ میلیارد باشد.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط