۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳

سرگرمی

سریال شب عید چند قسمت است؟ | بازیگران سریال شب عید

شب عید نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده‌است.

سریال شب عید چند قسمت است؟ | بازیگران سریال شب عید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سریال شب عید سریالی است که در آن بازیگران خوش ذوق  و خوب ایران در آن بازی کردند و ژانر این فیلم کمدی است و مردم میتوانند با دیدن آن در کنار خانواده خود احساس خوبی داشته باشند. همراهان عزیز برای با خبر شدن از جزئیات این فیلم و این خبر اندیشه معاصر را تا انتهای خبر دنبال کنید.

اطلاعات کلی درباره فیلم

سریال شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی و بازی حمید لولایی , مرجانه گلچین , سروش جمشیدی , نعیمه نظام دوست و … پخش خود را از سی ام تیرماه ۹۷ از شبکه یک آغاز نموده است.این سریال از روز شنبه ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش میگردد . همچین این مجموعه از شنبه الی پنجشنبه پخش خواهد شد و روزهای جمعه پخش نمیگردد.تکرار سریال شب عید نیز در روز بعد ساعت ۱۵ پخش خواهد شد.

سریال شب عید

سریال شب عید چند قسمت است ؟

این سریال دارای ۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای می باشد.

سریال شب عید به کارگردانی سعید آقاخانی که چندی پیش در سکوت خبری تصویربرداری اش را در شهر مشهد انجام گردید قرار پس از چند ما از شنبه ۳۰ تیرماه در ۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای روی آنتن شبکه ۱ برود . در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان این مجموعه می پردازیم.

اسامی بازیگران سریال شب عید همراه با نقش

علی عامل هاشمی در نقش رضا راننده سرویس ون
حمید لولایی در نقش آقای سیفی
مرجانه گلچین در نقش خانم سیفی
دریا مقبلی در نقش نرگس
حسین محب‌اهری در نقش همکار آقای سیفی
سروش جمشیدی در نقش بشیر
افسانه ناصری در نقش همسر همکار آقای سیفی
زهره صفوی در نقش مامان باتی
نعیمه نظام‌دوست در نقش پوران
محمد کیانی در نقش دایی
ندا کوهی در نقش رضوان
زهره مرادی در نقش مامان
شیما هاشمی در نقش راضیه
علی اصغر محمدزاده

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز خانوادگی هستید، می‌توانید سریال شب عید را از روز یکشنبه (۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال شب عید ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم

در خلاصه داستان سریال شب عید آمده است: «خانواده‌هایی از شهرهای مختلف به مشهد سفر می‌کنند، در این سفر ماجراهای جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد و به گونه‌ای داستان این خانواده‌ها در قسمتی از مجموعه به یکدیگر مرتبط و متصل می‌شود.»

داستان

داستان خانواده‌هایی را روایت می‌کند که برای تفریح در ایام نوروز به شهر مشهد سفر می‌کنند؛اما در این میان ماجراهای جالبی برای آن‌ها رخ می‌دهد و به گونه‌ای داستان این خانواده‌ها در قسمتی از فیلم به یکدیگر مرتبط می‌شود.فیلمبرداری این فیلم در مشهد بود. که هر کدام با حاجت و نیتی در شب عید و آستانه تعطیلات نوروز، خودشان را تا مشهد و حرم نورانی امام رضا(ع) رسانده‌اند و شب عید، روایت‌ قصه‌های این افراد است. داستان‌های این سریال به صورت اپیزودیک است اما هر کدامشان با دیگری ارتباط پیوسته‌ای دارند، بنابراین قسمت‌های مختلف این مجموعه را نمی‌توان مستقل و جدا از هم دانست.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط