۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

سرمربی استقلال قهر کرد/ سرانجام ساپینتو از استقلالی ‌ها هم فحش خورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رفتارهای ریکاردو ساپینتو پس از مشاهده کارت قرمز در دست زاهدی‌فرد (داور دیدار فینال جام حذفی) به مذاق گروهی از هواداران استقلال خوش نیامد. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که پس از به ثمر رس...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، رفتارهای ریکاردو ساپینتو پس از مشاهده کارت قرمز در دست زاهدی‌فرد (داور دیدار فینال جام حذفی) به مذاق گروهی از هواداران استقلال خوش نیامد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که پس از به ثمر رسیدن گل محمدحسین مرادمند با کارت قرمز داور مواجه شد شرایط خوب روحی تیمش را به طور کلی بر هم ریخت. این موضوع از دید هواداران استقلال پنهان نماند و تعدادی از طرفداران تیم استقلال که تا پیش از اخراج ساپینتو در استادیوم آزادی به شدت از او حمایت می‌کردند بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی و در حین خروج از ورزشگاه علیه ساپینتو شعار سر داده و به او فحاشی کردند.

این تعداد از هواداران استقلال که تعدادشان هم کم نبود معتقدند اگر ساپینتو این رفتارها را انجام نمی‌داد و آرامش را در تیم شان حفظ می‌کرد شاید استقلال می توانست در ادامه، باز هم به پرسپولیس گل بزند و برنده و قهرمان شود.

این برای اولین بار است که ساپینتو در طول همه ماه های گذشته از سوی طرفداران تیم استقلال شعار می‌شنود. برخی خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی مصاحبه نکردن ساپینتو در پایان مسابقه با رسانه ها را به همین خاطر عنوان کرده و معتقد بودند چون ساپینتو از سوی هواداران استقلال شعارهایی را علیه خود شنیده قهر کرده و نخواسته با کسی صحبت کند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار