۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

سرمربی استقلالی دوباره زمین را مقصر دانست/ عنایتی دوباره نتیجه نگرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید: *به تیمم افتخار می‌کنم؛ به تیمی که دارم به بازیکنانم. این چندمین بازی است ...

سرمربی استقلالی دوباره زمین را مقصر دانست/ عنایتی دوباره نتیجه نگرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از دیدار مقابل نساجی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به تیمم افتخار می‌کنم؛ به تیمی که دارم به بازیکنانم. این چندمین بازی است که هیچ موقعیتی به تیم حریف نمی‌دهیم و این موضوع را واقعاً من دوست دارم ضمن اینکه موقعیت‌های زیادی را هم در این بازی ایجاد کردیم. موقعیت‌های صد درصدی بود که تبدیل به گل نشد.

*زمین به دلیل بارندگی اصلاً شرایط خوبی نداشت و لغزندگی باعث شد تا ما نتوانیم کار خودمان را انجام دهیم. در کل از نتیجه بازی راضی نیستم، چون معتقدم شرایط ما در جدول خیلی بهتر از این باید باشد، اما متأسفانه امتیازاتی که از دست دادیم امتیازات خیلی ساده‌ای بود که می‌توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. تلاش خودمان را می‌کنیم. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم.

*امروز، روز خوبی برای من نبود و از این موضوع خیلی ناراحتم. می‌توانستیم شرایط بهتری را رقم بزنیم، اما متأسفانه اتفاق نیفتاد. تا فردا ریکاوری می‌کنیم و آماده شویم برای بازی سختی که مقابل تیم گل‌گهر سیرجان داریم. باید سریع آماده شویم. ان‌شاءالله که آنجا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط