۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

سرلشکر سلامی: کینه و بغض آمریکایی ها نسبت به سپاه مسئله ای تمام نشدنی است/ تصمیم سنای آمریکا برای ما موضوع مهمی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی با اشاره به تصویب دومین طرح ضد ایرانی سنای آمریکا با هدف ممانعت ا...

سرلشکر سلامی:  کینه و بغض آمریکایی ها نسبت به سپاه مسئله ای تمام نشدنی است/ تصمیم سنای آمریکا برای ما موضوع مهمی نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی با اشاره به تصویب دومین طرح ضد ایرانی سنای آمریکا با هدف ممانعت از رفع تحریم‌های سپاه افزود: کینه آمریکایی ها نسبت به سپاه و بغض آنها به ما کاملا طبیعی است و تصمیم سنای آمریکا برای ما موضوع مهمی نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه سلاح کشتار جمعی بر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب در منطق اسلام جایگاهی ندارد گفت: بی شک این بیان ایشان یک تاکتیک نیست بلکه دستور اسلام است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ولی فقیه این چنین در مواجهه با قدرتهای بزرگ که سلاح هسته ای دارند، موضع می گیرد و برای رعایت آیات الهی سلاح کشتار جمعی را منع می کند، اینها نشان دهنده تربیت یافتگی ایشان در محضر قرآن است.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی باید همواره تجلیگاه قرآن و حافظ آن باشد، همانطورکه پاسداران به دنبال پیاده‌سازی عدل و جهاد در مسیر خداوند هستند.

او افزود: پاسداران از خطوط الهی حمایت می کنند، بنابراین سپاه باید قرآن را خوب بشناسد و  سپاه باید عامل و آگاه به انفاق، جهاد، احکام، عبادات و معاملات باشد که همه در قرآن است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی هم در پاسخ به سئوال خبرنگار ما درباره مصوبه سنای آمریکا برای باقیماندن نام سپاه در لیست تروریستی گفت: ما نگاهمان به زبان دشمن نیست بلکه عملکرد و رفتار دشمن را دنبال می کنیم و انتظار نداریم که آمریکایی های جنایتکار و صهیونیست های کودک کش از ما تعریف کنند.

سردار پاسدار علیرضا تنگسیری افزود: قطعا این افتخار است برای ما که دشمنان اسلام محافظین و پاسداران انقلاب اسلامی مورد قبولشان نباشند.

یازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران روز یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در مشهد آغاز و آیین اختتامیه این مسابقات با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار