۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷

سرقت گوشی دختر کرمانشاهی به درگیری والدینش ختم شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهدی قنادی مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت و اظهار داشت: چندی پیش پرونده ای با موضوع شکایت یک زن از شوهرش به یکی از شعب دادیاری دادسرای کرمان...

سرقت گوشی دختر کرمانشاهی به درگیری والدینش ختم شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،مهدی قنادی مدیر روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات این ماجرا پرداخت و اظهار داشت: چندی پیش پرونده ای با موضوع شکایت یک زن از شوهرش به یکی از شعب دادیاری دادسرای کرمانشاه ارجاع شد.

وی افزود: پس از بررسی پرونده مشخص شد، زنی از شوهرش به دلیل اینکه او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود شکایت کرده است.

این مسئول ادامه داد: طبق اظهارات هر دو طرف دعوا، شوهر این زن برای ادامه تحصیل فرزندشان از طریق فضای مجازی و برنامه شاد، با قرض گرفتن پول از اطرافیان اقدام به تهیه یک گوشی اندروید کرده بود.

سرقت گوشی موبایل از سوی سارق معتاد

قنادی بیان کرد: در روزهای گذشته زن و دختر کوچک این مرد که برای خرید مایحتاج به بیرون از منزل رفته بودند؛ حین بازگشت در داخل کوچه مورد حمله یک سارق معتاد قرار می گیرند که گوشی آنها را به سرقت می برد.

مدیر روابط عمومی دادسرای کرمانشاه گفت: تلاش های زن و دخترش برای بازپس گیری گوشی از سارق معتاد باعث می شود تا گوشی را به زمین پرتاب کند که شکستگی شدید گوشی را به بدنبال دارد.

وی یادآورشد: شوهر زن پس از بازگشت به منزل و مشاهده شکستگی گوشی با توجه به نگرانی بابت اینکه دیگر نمی تواند گوشی جدیدی تهیه کند با همسرش برخوردی تند دارد و اقدام به ضرب و شتم او می کند.

قنادی ادامه داد: در نهایت قاضی کرمانشاهی با مشاهده شرایط این خانواده تلاش و اهتمام خود را برای آشتی دادن زن و شوهر بکار می گیرد و بین آنها صلح و سازش ایجاد می کند.

وی در پایان گفت: همچنین برای حل مشکل ادامه تحصیل فرزندشان نیز از همکاران دادسرای کرمانشاه کمک مالی می گیرد که با این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه بیش از ۴ میلیون تومان کمک جمع آوری می شود و ضمن تهیه یک گوشی اندروید برای دختر این خانواده، مقداری هم لوازم تحریر برایش خریداری می کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار