۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴

سرقت در زمان خاکسپاری مرد همسایه / اعضای باند دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ” اظهارداشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت خانه در محله شهرک ولیعصر(عج) عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) برای  بررسی موضوع سریعا در محل حاضر شدند. سرقت در ...

سرقت در زمان خاکسپاری مرد همسایه / اعضای باند دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ ” جلیل موقوفه ای ” اظهارداشت: روز گذشته در پی اعلام یک فقره سرقت خانه در محله شهرک ولیعصر(عج) عملیات کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) برای  بررسی موضوع سریعا در محل حاضر شدند.

سرقت در مراسم خاکسپاری

وی با بیان اینکه ماموران در محل حاضر و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد باند ۴ نفره سارقان با توجه به اطلاع از عدم حضور ساکنان منزل برای  خاکسپاری مالک خانه،  اقدام به سرقت مقداری طلا و اشیاء قیمتی کرده بودند افزود: در پی جویی های انتظامی و تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه یکی از سارقان که از اهالی همان کوچه بوده شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی سارق در مخفیگاه دستگیر شد.

از سرقت طلا تا دزدیدن لوازم منزل

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی مخفیگاه متهم از اموال سرقت شده کشف شد و متهم ۵۰ ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و سرقت طلا و لوازم قیمتی از منزل مال باخته با همدستی ۳ تن از همدستانش معترف و کارشناسان ارزش اموال سرقت شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محاسبه کردند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به سوابق سرقت متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری دیگر همدستان ادامه دارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار