۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۹

سربازان بشار اسد هم به جنگ اوکراین می‌روند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مشاور رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین در توئیتی نوشت، روسیه فورا در حال خارج کردن سربازانش از سوریه است و کنترل پایگاه‌های نظامی را به سپاه قدس می‌سپارد. پودولیاک همچنین نوش...

سربازان بشار اسد هم به جنگ اوکراین می‌روند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مشاور رئیس دفتر رئیس جمهوری اوکراین در توئیتی نوشت، روسیه فورا در حال خارج کردن سربازانش از سوریه است و کنترل پایگاه‌های نظامی را به سپاه قدس می‌سپارد.

پودولیاک همچنین نوشت: مسکو در حال تسلیم مواضعش در خاورمیانه در ازای برافروختن آتش جنگ اوکراین است. آیا این اقدامات بر اساس طرح و نقشه نیست؟ خوب مشخص است که این یک طرح شگفت آور و بسیار دقیق است.

اخیرا وبسایت اسرائیلی دبکا از قول منابع آگاه گزارش کرد که واحدهای روس مستقر در سوریه در حال خروج از حمیمیم، قامشلی، دیرالزور و پایگاه‌های هوایی تی ۴ هستند و برخی هم آماده می‌شوند تا به جبهه اوکراین منتقل شوند. منابع نظامی دبکا همچنین گزارش کردند که روسیه پایگاه‌های نظامی کلیدی خود را به سپاه قدس و حزب‌الله سپرده است.

مسکو تایمز نیز اطلاعاتی مشابه منتشر کرده و نوشته که تعداد دقیق سربازان روس در سوریه در حال حاضر مشخص نیستند.

ژنرال “الکساندر دورنیکف”، فرماندهی جدید سربازان روس در اوکراین که در جنگ سوریه موفق بوده، از سوی ولادیمیر پوتین،‌ رئیس جمهوری روسیه برای پیروزی در جنگ اوکراین اوایل آوریل منصوب شده است.

روز شنبه ویلیام برنز، مدیر سیا گفته بود که پوتین که نمی‌تواند شاهد شکست در جنگ اوکراین باشد و آماده است تا تلاش‌هایش را دو چندان کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار