۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱

ستاره پرسپولیس سکوت خود را شکست/ اولین حرفهای بازیکن دوست داشتنی پرسپولیس بعد از شایعه حذف پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مطالبات رادوشویچ در پاییز ۱۴۰۱ بود اما در روز برگزاری دادگاه طرفین در CAS نماینده پرسپولیس توانست وکیل بوژیدار را متقاعد به امضای توافقنامه‌ای کند که به پرسپولیس اجا...

پرسپولیس پول ندارد؟/ چطور یک میلیون دلار با لوکادیا قرارداد بسته‌اند؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت مطالبات رادوشویچ در پاییز ۱۴۰۱ بود اما در روز برگزاری دادگاه طرفین در CAS نماینده پرسپولیس توانست وکیل بوژیدار را متقاعد به امضای توافقنامه‌ای کند که به پرسپولیس اجازه پرداخت اقساطی در یک سال را می‌داد.

به گزارش ورزش سه، توافقنامه به این شکل بود که در ابتدا رادو ۱۶ هزار دلار به پرسپولیس تخفیف داد و سپس پذیرفت که طلب خود را در یک قسط ۲۵۰ هزار یورویی و سه قسط ۲۰۰ هزار یورویی دریافت کند. پرسپولیس قسط نخست را زودتر از موعد مقرر از طریق یک صرافی در لندن به حساب رادو واریز کرد و بوژیدار نیز دریافت مبلغ را به اطلاع فیفا رساند.

با این حال روز گذشته شایعات زیادی پیرامون پرونده رادوشویچ به وجود آمد و بسیاری اعتقاد داشتند که این پرونده عامل حذف پرسپولیس از آسیا و مانع دریافت لایسنس حرفه‌ای این تیم خواهد شد.

با این حال بوژیدار رادوشویچ در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «من شنیدم که پرسپولیس برای مجوز حرفه‌ای نباید پرونده باز داشته باشد. اما به نظرم این پرونده باز نیست چون آنها متعهد هستند.» احتمالا منظور این گلر کروات توافقی است که پرسپولیس به آن پایبند بوده است.

او همچنین درباره پرداختی پرسپولیس گفت: «آنها قسط اول را به موقع پرداخت کردند.» البته پرسپولیس ۵ روز دیگر فرصت دارد تا قسط دوم رادوشویچ به ارزش ۲۰۰ هزار یورو را به حساب او واریز کند.

این در حالی است که باتوجه به اینکه ددلاین ای اف سی برای بدهی‌های خارجی بسته شده، احتمالا قسط دوم و پرداخت آن ارتباط چندانی به مجوز حرفه‌ای نخواهد داشت و باشگاه پرسپولیس احتمالا تنها باید ثابت کند که با رادوشویچ توافق کرده است.

با این حال اگر پرسپولیس در پرداخت هر کدام از اقساط پرونده رادو کوتاهی کند، ۲۰۰ هزار یورو جریمه خواهد شد و به عبارتی باید یک قسط بیشتر بپردازد.

لازم به ذکر است قرارداد بوژیدار رادوشویچ هر ساله حدود ۲۰۰ هزار دلار بود که با تصمیم محمدحسن انصاری‌فرد و امضای قرارداد سه ساله، به سالیانه ۳۰۰ هزار یورو رسید و رادو نیز موفق شد بدون بازی در پرسپولیس، تقریبا تمام مبلغ دستمزد خود را از این باشگاه بگیرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار