۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶

ستاره پرسپولیس ساپینتو را شست و پهن کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گلر ملی‌پوش تیم پرسپولیس در آستانه دربی فینال جام حذفی پیامی را فضای مجازی منتشر کرد. ورزش سه نوشت: علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی نمایش درخشانی در این فصل از رقا...

ستاره پرسپولیس ساپینتو را شست و پهن کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، گلر ملی‌پوش تیم پرسپولیس در آستانه دربی فینال جام حذفی پیامی را فضای مجازی منتشر کرد.

ورزش سه نوشت: علیرضا بیرانوند به عنوان یکی از مهره‌های تاثیرگذار یحیی گل‌محمدی نمایش درخشانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر از خود نشان داد و بویژه بعد از شکست پرسپولیسی‌ها مقابل سپاهان در بازی برگشت با انتشار پیام‌هایی عاملی روحیه‌بخش برای سرخ‌ها بود و در نهایت با یک رکورد بسیار خوب در کلین‌شیت یکی از ستون‌های قهرمانی پرسپولیس بود.

اما این دروازه‌بان ملی‌پوش در جام حذفی نیز یکی از عامل‌های بزرگ صعود پرسپولیس بود و اکنون در آستانه دربی فینال جام حذفی نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش نسبت به حمایت هواداران پرسپولیس واکنش جالبی نشان داده و البته با کنایه به تبریک نگفتن سرمربی استقلال درخواستی را از هواداران مطرح کرده است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط