۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این ۳ بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این ۳ بازیکن. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی خواهد داشت و به طور طبیعی نفراتی از این تیم...

ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این 3 بازیکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این ۳ بازیکن. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی خواهد داشت و به طور طبیعی نفراتی از این تیم جدا خواهند شد.

۳ بازیکن پرسپولیس دنبال تیم می گردند

از همین حالا می توان حدس زد که یحیی چند بازیکن را نمی خواهد و به دنبال جانشینانی برای آنهاست. در همین راستا شنیدیم سه بازیکن پرسپولیس به دنبال پیدا کردن تیم جدید هستند تا از پرسپولیس جدا شوند چرا که می دانند اگر بمانند شانسی برای بازی ندارند و باید جایی بروند که بازی کنند. این سه بازیکن در پست های مختلف بازی می کنند و مذاکرات مقدماتی را هم با تیم های خواهان خود انجام داده اند.

ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این 3 بازیکن

ستاره های فوتبال ایران به دنبال جذب در یک تیم / خط قرمز یحیی روی اسم این ۳ بازیکن

در میان بازیکنان خارجی پرسپولیس هم فقط تمیروف کمی شانس دارد و هنانوف و صفروف باید بروند چون انتظارات را برآورده نکرده اند. یکی از انتقاداتی که از یحیی می شود در مورد همین خارجی هاست که در مجموع خوب کار نکردند و نتوانستند فراتر از بازیکنان داخلی پرسپولیس نشان بدهند. حالا باید دید آیا گل محمدی باز هم سراغ خارجی ها می رود یا نه اما پرسپولیس تغییرات زیادی را در ترکگیب خود تجربه خواهد کرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط